Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.06.2016 06:03 - АЗ СЪМ ЧОРБАР
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.06.2016 06:06


                                                        САМО ФК „ЛУПИ“ АД!




                                          image

 

Не ме разбирайте погрешно- чорбар съм, ама не съм от ПФК ЦСКА АД, защото този клуб е в несъстоятелност. Не стига това, ами едно шашаво борче събра куп ловешки селяндури в този измислен клуб. Съществуват официални документи, които потвърждават моята теза. Ето какво съобщава пресата по въпроса:

 

„На състояло се в четвъртък заседание на ПФК ЦСКА АД Паслар е внесъл проект на покана до акционерите в клуба за общо събрание на 26 юли 2016 г. Той е приет единодушно, без да има предложения или изказвания.



                                                  image


От дневния ред на заседанието става ясно, че е направено предложение ЦСКА да бъде прекръстен на ФК "Лупи" АД. Въпросната точка гласи следното: "Наименованието на ПФК ЦСКА АД се изменя от "Професионален футболен клуб ЦСКА" на "ФК Лупи АД".


В допълнение седалището на клуба ще бъде променено от бул."Драган Цанков" 3 (там е стадион "Българска армия"), на бул. "Джеймс Баучер" 71, етаж 3, ателие 4.“

 

Затова днес ви казвам с ръка на сърцето:

-          Долу ПФК ЦСКА АД!

 

-          Само ФК „Лупи“ АД!

 

Със спортен поздрав:

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ



Тагове:   таратанци,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3204378
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575