СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ- НОВА ЕРА В БИЗНЕСА
Възходът на социалните мрежи продължава с нестихваща сила. Напускайки рамките на личната комуникация, те се превръщат в мощен инструмент на маркетинга. По този начин този нов феномен проправя път към една нова ера в бизнеса.
Установено е, че две трети от всички Интернет потребители по света посещават социалните мрежи и блогове. Пет от десетте най-популярни сайта са социални мрежи, докато половината от 100-те най-богати компании имат профил в twitter.
Доскоро социалните мрежи бяха използвани главно по лични, индивидуални причини, а бизнесът бе доста скептичен към техния потенциал.
Обаче! В наши дни социалните мрежи се преобразяват в „търговски мрежи” за разкрепостения бизнесмен, тъй като възможностите, които предоставят те не са за пренебрегване.
Една от най-драматичните възможности, предоставена от социалните мрежи е потенциалът, който предлагат за достигане на нови запаси от работна ръка.
По всичко личи, че днес ние виждаме само върха на айсберга. Ясно е обаче, че в бъдеще социалните мрежи ще променят трудовия свят. Малцина можаха да предвидят как Интернет ще промени живота ни. Изглежда, че същото е валидно и за социалните мрежи. Защото те създават необозрими възможности както за работодателите, така и за потенциалните служителите.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ