Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.07.2020 06:09 - НАРЪЧНИК ПО МАРКЕТИНГ
Автор: apostapostoloff Категория: Забавление   
Прочетен: 352 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2020 14:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                                     ДЕФИНИЦИИ





image

 

Хората обикновено търсят разбираемо обяснение на понятието маркетинг. Следните разяснения ще ви помогнат да вникнете в тази сложна материя: 
 

1. На парти жена вижда красив млад мъж. Отива при него и му казва: „Аз съм фантастична в леглото." Това е директен маркетинг.


2. Същата жена е на парти с приятели и вижда красив млад мъж. Един от приятелите и отива при него, посочва жената и казва: „Тя е фантастична в леглото." Това е реклама.


3. На друго парти жената вижда друг красив млад мъж. Отива при него и му иска телефонния номер. На следващия ден му звъни и му казва: „Здравей. Аз съм фантастична в леглото." Това е телемаркетинг.


4. Жената пак е на парти и пак вижда красив млад мъж. Поизправя се, оправя си тоалета и пристъпва бавно към него. Сипва му чаша питие, подава му я и с репликата „Може ли?" изглажда гънките по неговата вратовръзка, като докосва леко тялото му с ръка. След това тя небрежно подхвърля: „Между другото, аз съм фантастична в леглото." Това е PR, т. е. връзки с обществеността.


5. Жената е на парти и вижда красив млад мъж. Той се приближава към нея и казва: „Чух, че сте фантастична в леглото." Това е разпознаване на марката.


6. Жената отново, отново е на парти и вижда красив млад мъж. Убеждава го да се прибере вкъщи с нейната приятелка. Това е представител по продажбите.

7. Приятелката не може да го задоволи, така че се вика жената на помощ. Това е техническа поддръжка.

 

8. Жената е на път към организирано парти, когато осъзнава, че в къщите, покрай които минава, би трябвало да има красиви млади мъже. И така, тя се покатерва на един покрив и изкрещява с пълно гърло: „Аз съм фантастична в леглото!" Това вече е спам.

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   майтап,   кодош,   уюн,   джумбуш,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199978
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575