Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2021 18:20 - Пловдивчанин звънна на 112 заради силна музика и дойдоха двама полицаи! Вижте какво последва! http://onovini.eu
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 947 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пловдивчанин звънна на 112 заради силна музика и дойдоха двама полицаи! Вижте какво последва! февруари 19, 2021 

image

 Читател на Plovdiv24.bg се свърза с нас, за да се оплаче от непрофесионално отношение на служители от Шесто районно управление на полицията, пишат колегите от пловдвивския сайт.

Ето разказа му:

„Не един път съм подавал сигнал срещу едно и също лице за силна музика. Казва се Пламен, събира компания в двора на автосервиза до нас и вдигат голям шум.

В 23.37 ч. снощи се обадих на 112 и сравнително бързо дойде полицейски екип. Пред полицаите въпросният човек ме удари. Те се направиха, че нищо не са видели. Питам ги: „Видяхте ли?“, те: „Нищо не сме видели“.

Видяха обаче, че ги снимам и ми поискаха личната карта и когато дадох документа, ми казват: „Тръгвай с нас в районното“. 

Питам защо, а те ми отговориха, че нали съм искал да подам жалба. Аз отговорих, че няма да тръгна и тогава единият ми каза, че ще ми шибне шамар. Пред жена ми и детето ми! Тогава жена ми се обади пак на 112 да пратят втори патрул, но така и не изпратиха. 

Полицаите си тръгнаха, но след 20-тина минути се върнаха и поискаха да подпиша протокол, че няма да се саморазправям. Отказах, защото излиза, че едва ли не аз съм виновен.

Да не говорим, че полицаите бяха без маски, само единият се представи. Тази сутрин се срещнах с адвокат и изпратих сигнал до Инспектората на МВР в София и до директора на Областната дирекция на полицията в Пловдив“.

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19705059
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031