Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
20.08.2020 09:10 - ИДИОТЩИНИ
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 457 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.08.2020 09:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                               РАЗПИЩОЛИХА СЕ ПРОФАНИ И БЕЗУМЦИ






image

 

 

Ето какво мисли Димо Райков за задължителната военна служба:

 

Останах без дъх! Най-големият "патриот"! Евродепутат! Вечен. Представя по телевизията пред цял народ закона за задължителна военна служба! С плам! А той сам не е бил войник!

 

Защото... следвал цели 12 години. Пък нормално следването е 4 години. И през това време отлагал непрекъснато влизането си в казармата... Ходел на комисия, представял е бележка, че е студент, отлагали го. Докато навърши пределната възраст за влизане в казармата.

А на нас ни разплакаха майката там...

 

Аз нямах и 18 години, когато ме взеха в казармата! Една торба кокали... И когато се разболях още в началото от бронхопневмония, понеже бях приет за студент преди казармата и един ефрейтор от яд ме гонеше със злоба. И една цяла мразовита вечер мих дългия коридор... И паднах. И ми дадоха 20 дни болнични - толкова се полагаха за това сериозно заболяване. Но понеже бях радист и имаше соцсъревнование по бойната и политическата подготовка, аз, глупакът, съкратих болничните само на седмица! Как ще изоставя другарите си! И когато се върнах, още болен, ме изпратиха караул в снега. А почти не можех да дишам...

А този "патриот"...

Майко мила! И сега този е пръв радетел за казармата! Която, според него, щяла да направи момчетата мъже... Да, ВМРО искат в новата конституция задължителна казарма за всички млади българи.


Нямам вече думи. То и не са нужни. Безумие, каквото е навсякъде у нас!

За какво пиша? За какво се ядосвам? И то вече на 66 години... Като виждам, че на никого не му пука.

Каква чудесна почва за такива! И каква трагедия за едни наивници...“

 

* Димо Райков е писател и публицист, който от 20 години живее в Париж. Текстът е публикуван на личната му страница във Фейсбук

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   мнения,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3191482
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575