Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.06.2020 06:08 - СПОМЕНИ ЗА ЛЪЖЛИВ ДЕДО
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 525 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2020 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                              И ТОВА ИЗТЪРПЯХМЕ





image

 

 

                                              - Каква е разликата между клоуна и Симеон Кобурготски?
                                              - Първият знае, че говори глупости.

 

 

"Има един интересен навик, така да се… с най-добро желание, по всяка вероятност, но да ми слагат, ако мога да кажа, в устата нещо, което не съм казал. В този случай не съм казал нито едното, нито другото.“
 

 

"Моля ви се… нека сега… защо трябва да коментираме такива работи? Еее, нека това… Кажете им, че ми имате доверие и че върша… "

 

Намирам, че пак може би по моя грешка, аз разчитам на индивида, на хората, всеки да си поеме отговорността… както се очаква от него на дадените постове и мисля, че това се случи с много голяма част от лицата.“

 

"Ако обичате да се занимавате с градивни неща, вместо да търсим винаги виновници. Нека да гледаме някакви други работи бе. Стига с това черногледство бе. Само скандали да търсите."

 

„Виждам, че има хора, които разбират за това, за някакви скрити сделки и друго, което е много жалко, но да се надяваме, че и това ще се преодолее.“

 


Абсолютно пределно прието нормално.“


„Може би е моя грешката, че прецених, че е по-добре да сме сред хората, вместо да се съвещаваме, но има съвременни средства за комуникации.“
 


Тази широка коалиция отбелязва напредък в умствения капацитет да се обедини, за да реализира приоритетите на страната.“

 

 "Несериозно е да се оповестява какво прави кабинета."

 

"Аз самият съм неконвенционален, колкото и да съм отегчителен на вид."

 

"Вярно е, че моето образование би ми позволило да бъда по-скоро президент отколкото министър-председател."

 

„Да не прозвучи иронично, но един Кобург днес в България донякъде изкупува грехове, нещо като омбудсман или „арменски поп”, или всичко накуп.

 

Благодаря ви за въпроса, защото това са работи, които не ми идват на ума така. Ние сме малка страна и има много страни, от които зависим. Едно интервю тук и 20 други навън, знаете ли колко време отнема това? Така че това е малко пропорциално, няма никаква дискриминация. Да се подготви човек за едно свестно, интелигентно интервю, аз не съм толкова интелигентен човек, за да мога да го направя така трябва да се позамисля.“

 

Преписал:

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   майтап,   кодош,   уюн,   джумбуш,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3202875
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575