Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.07.2019 06:20 - КАКВО МИ ОТНЕ И КАКВО МИ ДАДЕ ДЕМОКРАЦИЯТА
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.07.2019 10:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                                    РАВНОСМЕТКАТА




image

 

Какво ми отне демокрацията:

 

Демокрацията ми отне телената мрежа, с която комунистите бяха оградили Родината ми като концлагер.

Демокрацията ми отне празните магазини.

Демокрацията ми отне и постоянно празния портфейл.

Демокрацията ми отне партийните секретари и доносниците на ДС, които ми тровеха живота.

 

Какво ми даде демокрацията:

 

Демокрацията ми даде свобода и независимост. Така успях най- сетне да издам без спънки и цензура всичките си книги.

Демокрацията ми даде възможността да печеля. Да печеля където, когато и колкото си искам.

Демокрацията ми даде и друга една възможност- закупя просторен апартамент в най- хубавия квартал на столицата. И да го обзаведа с първокласни домакински уреди на фирмата Bosch.

Демокрацията ме дари с препълнени магазини, в които има от пиле мляко.

Демокрацията направи възможно да си купя всичко, което ми е нужно, от същите тези препълнени магазини.

Демокрацията отвори границите на страната. Сега обикалям Европа на   великолепен Lexus и се движа по чудесни магистрали, които са също така дар от демокрацията.

Демокрацията ми позволи да свиря на най- добрите китари в света- американските Martin, Taylor, Gibson и Fender.

Демокрацията ме облече с най- хубавите дрехи на Pierre Cardin.

Демокрацията направи възможно и това: да притежавам най- хубавите часовници в света- швейцарските. Когато ми омръзне да нося Doxa, я сменям с Tissot. На излети пък отивам със спортен Swatch.

Демокрацията удовлетворява  и всичките ми капризи- когато реша да пийна, посръбвам 12- годишно малцово уиски Glenfiddich или френски коняк Hennessy VSOP. Не се лишавам и от френското шампанско Moлt & Chandon. С него похапвам омари, стриди и пастет от гъши дроб. Завършвам угощенията си с френски, италиански и холандски сирена.

Демокрацията ме храни добре, много добре дори. След като се нахраня, паля една от хубавите си лули- Vauen, Peterson или Savinelli...

 

Казано накратко, демокрацията ми даде всичко, за което бях мечтал!

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   фактите,   каквито са,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198239
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575