Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.10.2016 09:30 - ОВЧА МИСЪЛ
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 954 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.10.2016 07:15


                                                ЧУКУНДУР ПО НАШЕНСКИ



image

 

Само от липса на простаци не можем да се оплачем в България. Нещо повече, страната ни е гъсто населена с некадърни простаци и това е нейният най- голям проблем.

 

Простаците, разбира се, са бедни. Бедни са, защото са прости. Ще го кажа другояче: бедният е беден, защото е прост. Прошляците пък задължително са с леви убеждения. Българските левичари се пишат и русофили. Без да са отваряли книга на Достоевски, Толстой и Тургенев. Те не са слушали симфонии на Шостакович и не знаят кой е Шагал.

 

Тази полуграмотна пасмина смята, че тези, които не се интересуват от Русия, са русофоби. Да, аз не се интересувам от Русия, от Пакистан и Нова Каледония. Пет пари не давам и за Австралия, Габон, Малта, Занзибар...

 
                                                image

Според нашенските чукундури обаче, всеки българин трябва задължително да е русофил, защото преди повече от столетие руснаците уж ни били освободили от турско робство. Това, естествено, не е вярно. Тази „историческа истина“ бе сътворена в идеологическите лаборатории на комунизма.

 

Като непредубеден и трезв човек аз смятам, че днешна Русия е една колония на Европейския съюз, която послушно снабдява същия този съюз с природни суровини. Русия така се изхранва, защото тя няма наука, изкуство, индустрия, производство...

 

Така виждам нещата аз и хич не ме е еня, какво мисли левият чукундур за мен...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

SaveSaveSaveSave



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199027
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575