Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.12.2013 05:25 - ЧУКУНДУРИ
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 30.12.2013 05:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                     ПРОСТОТИЯ ДО ШИЯ


                                             image

И тази година в парламента се водеха разгорещени дебати. Обвиненията и тежките думи обаче понякога добиваха и комичен оттенък. Стандарт Нюз обобщава най-забавните депутатски бисери за 2013 година:

"Бих искал да ви кажа, че никога през живота си не съм ваканцувал".
Хюсеин Хафъзов, ДПС

"Вие още не сте били камериерки на Ахмед Доган, когато аз съм го хранил с шкембе чорба".
Вежди Рашидов, ГЕРБ

"Обвинявате ни, че сме возили леки жени и торби с пари. Това също е смешно. Все пак е по-добре да возим леки жени с тежки пороци, отколкото както по ваше време се возеха леки мъже с тежки пороци".
Ивайло Московски, ГЕРБ

"Казах го, но тогава никой не ми обърна внимание - чистата съвест е признак на ранна склероза. Не виждам основание да се държите като случайни минувачи на автопроизшествие".
Даниела Дариткова, ГЕРБ

"Аз не съм виждал Мая Манолова с палка или с камшик, поне не в пленарна зала".
Петър Курумбашев, БСП


                                  image


"Господин председател, срамота е - от пет месеца съм тук, запомнете имената поне на по-известните!"
Лиляна Павлова от ГЕРБ към Михаил Миков

"Акустиката на този парламент не губи нищо от отсъствието на този особен фалцет (на Симеон Дянков - б.р.)".
Лютви Местан, ДПС

"Една-единствена жена постъпи като мъж - г-жа Искра Фидосова. Зад нейния широк гръб днес се крият мъжете в ГЕРБ. Колко души можете да се криете зад гърба на Искра Фидосова?"
Мая Манолова, БСП

"Аз предлагам да отложим дебатите, докато Сергей Станишев се наспинка".
Бойко Борисов, ГЕРБ

"Като чуя за министерските страдания, ми се доревава - и аз съм ги изпитвал".
Михаил Миков, БСП

"Има консенсус между парламентарните групи, затова да нарушим заедно правилника!"
Мая Манолова, БСП

"Ние не назначавахме хора без липса на биография".
Десислава Атанасова, ГЕРБ

"Ще ви помоля малко да намалите Volume-то, това е призив към народните представители - говорете малко по-далеч от микрофона".
Михаил Миков, ГЕРБ

"Калинка по калинка - вир, а сладката държавна служба - язовир".
Таско Ерменков, БСП

"Нека Мая Манолова да си намали мъжките хормони!"
Снежана Дукова, ГЕРБ


                                              image


"Трябваше да дадем почивка, вие сигурно сте уморени, не сте свикнали на по-упорито присъствие".
Михаил Миков към депутатите от ГЕРБ

"Ако имате дълг от 100 лв. в падеж и вземете 100 лв. дълг, за да го платите, колко дълг ви остава и как можете да откраднете от него? Ако ми кажете как може да се открадне, ще се възползвам".
Пламен Орешарски пред парламента при дебатите за разрешението за държавен заем

"Бойко Борисов да обяснява, че Орешарски не е експерт е същото, както аз да обяснявам на уважавания Вежди Рашидов как да си прави скулптурите".
Лютви Местан, ДПС

"Предвидени са парите за хората с увреждания само до септември. Вие какво смятахте, че дотогава ще умрат всичките ли?"
Сергей Станишев към ГЕРБ

"Ако спрем да плащаме след октомври, може бюджетът да излезе и на излишък".
Пламен Орешарски

"Такъв е животът - имаш моменти на лентички, след това - на катарзис".
Волен Сидеров към Бойко Борисов

"Нека не правим грешката на санитаря, който отишъл да лекува диария с клизма!"
Илия Баташки, БСП

"Стигна се до преброяване на депутатите с квестори, но ние не сме добитък, че да ни броят на глава."
Десислава Атанасова, ГЕРБ

"Пазете "Атака" като стайно цвете, защото без нас държавата и парламентът се сриват!"
Волен Сидеров, "Атака"

"Всеки, който излезе и каже, че иска оставка, "защото това е волята на народа", ще събуди у останалите си колеги съмнения за психическото си здраве".
Лютви Местан, ДПС

"Тези съвременни дворци на хедонизма - моловете."
Волен Сидеров, "Атака"

"Гледам ви, от местата си изглеждате нормални хора, като излезете на трибуната, какво ви става - не знам!"
Борислав Гуцанов, БСП

"Щастие може да има само при комунизма, който не се състоя".
Павел Шопов, "Атака"

Правите реформа на СРС-тата така, както канибал приготвя вегетарианска кухня!
Красимир Ципов от ГЕРБ към БСП

Диалог при изслушването на кандидатите за членове на Националното бюро за контрол над СРС-тата.
Бойко Рашков: "Изтеглих въпрос, който не се знае дали е номер 9, или е номер 6. Затова предлагам да говоря и по двата."
Дмитър Дъбов, шеф на комисията: "Вие сте били шеф на следствието, опитайте да определите дали е номер 9 или номер 6."

"Седнете си на мястото, за да не ви помогна аз да седнете".
Мая Манолова към Светослав Иванов от ГЕРБ

"Всички депутати ще си дойдат. Направих магистрала до морето - за 3 часа са тук, така че следобед ще се върнат за плажа".
Бившият премиер Бойко Борисов обяснява мотивите си парламентът да работи през август

"Аз имам тен, а не съм стъпвал на морето. Моя тен баща ми го е дал. И аз исках да съм рус, бял, синеок, ама баща ми ме е направил такъв".
Бойко Борисов обяснява пред парламента откъде му е загарът

"Аз няма да подкрепям Орешарски, нито Бадемов и Лешников".
Волен Сидеров, "Атака" обявява, че партията му няма да подкрепи правителството

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199926
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575