Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
25.05.2013 02:48 - ОРЕШАРСКИ МЕ ПОКАНИ В КАБИНЕТА!
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 25.05.2013 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                     ЕКСПЕРТ ДО ЕКСПЕРТА



     image

  

Решено е: експерти, истински експерти! Експерти с главно „Е”. Само такива хора ще водят в бъдеще България към благоденствие, щастие и слава!

 

Тъй като аз съм най- големият български експерт по окултизъм, мистика и парапсихология, експертът Орешарски ме покани в кабинета си. И още по- точно: той ми предложи да стана началник на новосъздаден отдел в ДАНС. Отдел за мистификации, реконтрадезинформация, стъкмистика и алабалистика.

 

Защото отсега е ясно, че Орешарски ще направи скок на място и няма да постигне нищо. Тъй като у нас нещата отдавна са подредени. Картите, така да се каже, са раздадени. Последните събития в България показаха и доказаха, че в България вече НИЩО не може да се промени! Системата, системата не може да бъде променена по никакъв начин!

 А системата НА КАПИТАЛИЗМА беше, е и си остава същата. Известна е като  „системата 20 : 80”. За милионите бунаци и баламурници у нас ще я разясня…

В една капиталистическа страна 20 % от населението прибира 80 % от наличните пари. Останалите 80 % от населението трябва волю- неволю да се задоволят с оставащите 20 % от парите.

Затова Орешарски ме кани на този пост. Аз още отсега ще започна да баламосвам българите, че нещо се върши и това „нещо” рязко ще подобри благосъстоянието на гореспоменатите 80 % от населението. А истината е, че тези хорица с ограничени възможности и килийно образование, ще тънат в мизерия до края на жалкия си живот…

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net

 

 

 

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190528
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575