Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2021 17:27 - Не позволявай
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4012 Коментари: 17 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

"НЕ ПОЗВОЛЯВАЙ НА ЕЗИКА ТИ ДА ИЗПРЕВАРВА МИСЛИТЕ ТИ."

                                                 Хилон Лакадемонски 
                                                 древногръцки философ
                                                 

 image




Гласувай:
22



1. apostapostoloff - С езика сме добре, ама с
19.04.2021 17:53
миризмата не можем да свикнем.
цитирай
2. hloris - Да поясня:
19.04.2021 17:59
не миризма,а зловоние се носи от нечии "виртуални уста"

Гласувах с минус на един пост,чиито коментари бяха затворени,и в който постинг се разнасяха костите под формата на прегрешения на починалия Рустам.
Това ме провокира да напиша и този пост.

Доколко чувствата замъгляват разума ни/особено омразата в едно виртуално пространство/ и не ни позволяват да разсъждаваме трезво.
цитирай
3. eva666 - Фльори,ти си пълна загадка за мен вече 8 години
19.04.2021 18:13

извинявам се, аз тъкмо помислих
че, отново се опитваш да ме ,уязвиш )
минаваш, слагаш ми минус,и без да кажеш ,'Здравей
или Гледай си работата ,)

Разбира се, че този, така наречен Peter, небеизвестният Тутанкамон и Гробарят, e един безумно лигав
и безполезен блогер,

моля те да не ме изтриваш, тук напълно те подкрепям..
докъде стига омразата безсилието, самотата,и жаждата за ,публика, на някои индивиди
и аз съм потресена днес,
рустам беше популярен и уважаван блогер..
със оригинален и интелигентен маниер и със забавно и приятно чувство за хумор
Също така,се Запознахме лично във Фейсбук
и станахме добри приятели
много благодаря ,че отбеляза тази Ремарка

Искрено скърбя, и съжалявам за този мъж!
Благодаря ти за настроението, приятелю!
цитирай
4. hloris - Изобщо не съм те посещавала днес,особено пък и да ти слагам минус...престани да си измисляш
19.04.2021 18:15
eva666 написа:

извинявам се, аз тъкмо помислих
че, отново се опитваш да ме ,уязвиш )
минаваш, слагаш ми минус,и без да кажеш ,'Здравей
или Гледай си работата ,)

Разбира се, че този, така наречен Peter, небеизвестният Тутанкамон и Гробарят, e един безумно лигав
и безполезен блогер,

моля те да не ме изтриваш, тук напълно те подкрепям..
докъде стига омразата безсилието, самотата,и жаждата за ,публика, на някои индивиди
и аз съм потресена днес,
рустам беше популярен и уважаван блогер..
със оригинален и интелигентен маниер и със забавно и приятно чувство за хумор
Също така,се Запознахме лично във Фейсбук
и станахме добри приятели
много благодаря ,че отбеляза тази Ремарка

Искрено скърбя, и съжалявам за този мъж!
Благодаря ти за настроението, приятелю!

цитирай
5. alhimik1 - Zdrawej, Lori, sled dylgo moe otsystwie
19.04.2021 18:28
Много си права, когато цитираш Лакедемом, защото доказателството за тази мъдрост е "изцепката" на постола постолов за миризмата, плоска шега и не на място.
Хубава вечер, Лори :)
цитирай
6. 4u4ulana - Тоя петгриг не е Тутю, що се заблу...
19.04.2021 18:50
Тоя петгриг не е Тутю, що се заблуждавате?Той беше един Алибаба.
цитирай
7. notfun - не, не опитвам интрига, не ми добавяй...нови грехове..
19.04.2021 19:00
12:24 - hloris

нали, това си ти, знаем се...
а, този Предатор, да му кажа, че малко,са му били 3те Вагона..трици..
аре, бегай да удариш 2 -3 водки, и пак елаа, ще те..изпитвам..
/издишаш, от отдавнааа, колегаа..))))

6. 4u4ulana - Тоя петгриг не е Тутю, що се заблу.
цитирай
8. petgrig - Хе хе
19.04.2021 19:18
две кокошки хвалят Рустам....
цитирай
9. hloris - Аз никога не съм имала допирни точки с него,даже и сега научавам за тези негови грехове
19.04.2021 19:42
petgrig написа:
две кокошки хвалят Рустам....


petgrig,
а какви са твоите грехове,та си с нов никнейм,а си погребал образно казано стария?!?
Който и да си това не ти прави чест....по-добре кокошки,отколкото нечии клакьорки на някой с изопачено представяне на блоговата действителност.

Кофти човек си...от теб лъха на някаква си нечистоплътност....
ще помоля занапред стой настрана от блога ми.
Заради твоя тъй прехвален Савичка бях бърсана веднъж по негов донос,че съм ник на Полигор....та неговата групичка просто нямате място при мен.
Благодаря за разбирането,ако го направите.
цитирай
10. petgrig - Гугутке,
19.04.2021 19:56
/да не кажа по-точната дума, която завършва на същите 4 букви/,
моите грехове се състояха в това, че защитавах хора от гаврите на Рустам и компания, в т.ч. и от такива като пишещата при теб Юлия. Изобщо не ми пука като какъв ме определяш.
Колкото до Савата, него знаят куп блогъри и всеки може да му каже в очите това, което мисли за него. Ти коя си?
цитирай
11. hloris - Питай твоя Савичка,който беше в основата на гаврата си срещу мен
19.04.2021 20:02
petgrig написа:
/да не кажа по-точната дума, която завършва на същите 4 букви/,
моите грехове се състояха в това, че защитавах хора от гаврите на Рустам и компания, в т.ч. и от такива като пишещата при теб Юлия. Изобщо не ми пука като какъв ме определяш.
Колкото до Савата, него знаят куп блогъри и всеки може да му каже в очите това, което мисли за него. Ти коя си?


Ако има изобщо някакво достойнство да се появи тук лично и да се защити.
Аз съм това,което съм писала от 2013 години с малки прекъсвания...
хората,които ме четат могат да кажат коя съм аз.

Слагам си модерация...нечистоплътен си,и от теб извира злоба на талази...
какво съм ти направила аз?!?
Минусът ти е напълно и справедливо заслужен.
цитирай
12. petgrig - Ся
19.04.2021 20:54
без да ми пука дали този коментар ще бъде изтрит или не, ще ти кажа, че ти си едно блогово нищо - една анонимка, която на всичкото отгоре си позволява да раздава и съвети. Нали знаеш колко струват съветите на нищото? Същото мога да ти кажа и за минусите ти.
Разбираш ли? Ти си никоя! Н И К О Я!
цитирай
13. hloris - Да те копна в името на поколенията,блогови чистачо! :)
19.04.2021 21:33
petgrig написа:
без да ми пука дали този коментар ще бъде изтрит или не, ще ти кажа, че ти си едно блогово нищо - една анонимка, която на всичкото отгоре си позволява да раздава и съвети. Нали знаеш колко струват съветите на нищото? Същото мога да ти кажа и за минусите ти.
Разбираш ли? Ти си никоя! Н И К О Я!


Да попитам кой и какво търсиш в блога на едно нищо,м?!?
Блогови борецо за чистота и справедливост?!?
Хората имат очи и най-вече уши да преценяват кой и какъв е...
твоето мнение за мен няма никаква стойност...поне за мен.
Изля си злобата,избърши си пяната от устата....и просто си върви,моля

За последно,ако обичаш,просто се разкарай от моя блог...най-учтиво те моля занапред да стоиш настрана от мен.
цитирай
14. blackpredator - педюгриг
19.04.2021 21:35
е от поголовието хисарска мангалица
цитирай
15. hloris - Не ме интересува кой е....
19.04.2021 22:32
blackpredator написа:
е от поголовието хисарска мангалица


Меко казано е ОТВРАТИТЕЛНО да се гавриш с паметта на един покойник и да го упрекваш за греховете му...човек,който го няма вече,и който няма как да се защити и да обясни кое и защо го е правил

показва единствено отсъствието на интелект,липса на сиво вещество,и това не е Полигор...на 100%,защото той е достатъчно интелигентен,а нашият "герой" е просто един блогов лизач...нищо повече,Блеки
цитирай
16. blackpredator - абе,
19.04.2021 22:40
и тъпото да е, се същата кочина..
цитирай
17. hloris - Прав си относно кочината
20.04.2021 22:51
blackpredator написа:
и тъпото да е, се същата кочина..

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197820
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031