Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.12.2020 06:07 - МОЯ СТРАНА, МОЯ БЪЛГАРИЯ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.12.2020 10:19


                                                                        СЛАВА





image


 

Изръчкахме я това Европата! Изръчкахме я.

Аз се добрах дори до Испания. Обиколих Мадрид и накупих картички за близки и познати. Чак в хотела се сетих, че не съм купил марки.

Отидох на рецепцията и попитах дали предлагат пощенски марки. За картички до България. Рецепционистката се замисли и много любезно ме попита:

-          България?!... Тази страна в Европа ли е?...

Туй то…

 На летището се отбих до безмитния магазин за няколко подаръчета. Любезната и много любопитна продавачка ме запита:

-          За къде летите?

-          За България- отвърнах и аз.

-          Аааа, ясно- Истанбул!

Туй то…

 Като се прибрах, споделих тези  преживелици със съседа, а той изпъшка:

  -     Такива сме си ние, българите- сбъркани маниаци. Май никога няма да проумеем, че България не означава нищо за света…

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3191355
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575