Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.11.2020 09:34 - ТЕ СА МЛАДИ, УМНИ И КРАСИВИ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 342 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.11.2020 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                              ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ!





image

 

 

Съвременните млади българи, които протестират, защото искат по- добър живот, чупят всички рекорди по простотия и простащина. Полюбувайте се на техните творения:

 

Словото е на върха на хранителната верига. Аз съм самият пример за силата на словото. Кръвта ми кипва, кожата ми настръхва."

 

Иван Вазов е от следосвобожденските творци, който си има свой собствен очерк. Той е голям родолюбец и антипод."

 

Иван Вазов поставя одата „Левски" пред всички други революционери. В одата героят е изразен все едно като че ли е герой от Гръцката митология: безстрашен, безсмъртен, доколкото си спомням."

 

Паисий пише историята, Левски я говори, а хората са се забравили и се бъхтят за власт."

 

Левски е един своеобразен маргинал."

 

Апостолът привиква към работа в екип."

 

Чрез словото си Левски се опитва да натрапи идеята си. Той е зъл предводител."

 

Левски натиска спусъка и пуска куршум, за да може хората да оцелеят.

Затова е канализацията му за светец."

 

Словото има голяма сила. Ако не беше то, може би никога нямаше да надвием над другите биологични видове."

 

Левски е живял 9 години с чуждо сърце и самоличност и всяка година си сменял адреса по местоживеене. По тази причина той забравял уютния си дом и нямал време дори за физиологичните си нужди."

 

Е да, ама след всичките тези шундьоври аз изпитах остра физиологична нужда.

 

 АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190619
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575