Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.08.2018 05:34 - ПУСТОСЛОВИЕ И СЛОВОБЛУДСТВО
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 341 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.08.2018 05:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                                     ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ




image

 

Има хора, които мрат да ги показват по телевизора. От докторите това е новоизлюпеният професор Иво Петров. От политиците- Корнелия Нинова, а от адвокатите- Николай Хаджигенов. Ето какво издекламира той от телевизионния екран наскоро:

"Румънците са свободни граждани. Десетки хиляди румънци се връщат от чужбина, за да ударят по масата и да сложат край на корупцията. А нашите съграждани се прибират в България, за да отидат на зъболекар или на море. Затова у нас корупцията процъфтява, а в Румъния се борят. Румъния се бори сама със себе си.”

 

От години румънците се борят с корупцията и не постигат нищо. Нищичко. Но това си е тяхна работа. Румъния мен не ме интересува. Интересува ме България. Ето как стоят нещата у нас:

 

Приказките на Хаджигенов са, разбира се, голословни брътвежи. И аз бих могъл да кажа, че той е корумпиран. За разлика от него обаче, аз съм интелигентен и знам, че трябва да доказвам твърдението си. Защото всеки е невинен до доказване на противното.

 

Има ред други хубостници като Хаджигенов. Куп родоотстъпници и национални предатели не спират да повтарят, че в България има корупция. Липсват обаче всякакви факти и аргументи.


У нас всеки си има име, адрес и ЕГН. Нека Хаджигенов ми посочи поне един корумпиран човек. Човек с влязла в сила присъда за корупция. Като бившия премиер на Италия Берлускони например. Той е осъден за корупция. В Италия. Там, където има много корупция. В България обаче няма корупция, защото досега никой не е осъден за корупция!

 

Да, в България корупция няма!

Ако мислите че има, не дрънкайте глупости в телевизията, а докажете корупцията!  

Дотогава спрете да хулите и злепоставяте родната си страна!

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.





Тагове:   идиотщини,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198070
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575