Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.10.2016 07:39 - ВТАСАХМЕ Я
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 475 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.10.2016 07:43


                                      ЙОАНА РУБИН ПАК НИ ОГРАБИ



      image

 

Включих наскоро телевизиора и какво да видя?!... Уличената в мошеничество Йоана Рубин, предстваяща се вече като Йорданка Колева, четеше по БНТ своята „предизборна програма“.

Познавам лично тази долнопробна особа, защото тя години наред ми досаждаше с  налудничави приказки. Мъчеше се всячески да ме убеди, че притежава някакви свръхествени способности. Казано другояче, тя неистово се стремеше да се присламчи към моя екип. За да печели на мой гръб, естествено. И да мами хората от мое име. Ще спра дотук, защото нейните идиотщини говорят сами по себе си.

Ето какво публикуваха ред столични издания за тази изключително противна женица:

 

„Изобличената от „Хрътките” псевдолечителка Йоана Рубин напусна страната. Миналата седмица тя бе задържана за 24 часа след сигнал на предаването.

Рубин твърдеше, че срещу 1000 лева на сеанс лекува рак, като подвеждаше пациентите си да спрат традиционното си лечение.

Оказа се, че потърпевшите от лечителката са много.

Мнимата лекарка замина за Турция. За връщане на взетите от нея пари и дума не може да става.

Не е ясно дали и кога г-жа Рубин, която твърди че има пръст във връщането на българските медици от Либия, ще се върне в България. На пресконференция, след като излезе от ареста, лечителката обясни, че обсъдила с Никола Саркози плана за връщането на медиците, докато двамата похапвали в китайски ресторант.“

 

Ето и материал, който е поместил в- к „Шоу“ за нея:

 

Йорданка Колева, подвизаваща се под псевдонима Йоана Рубин, се представя за физик, математик, психолог, педагог в СУ „Св. Климент Охридски”, а също така за професор, член-кореспондент на МАИ към ООН в Международен институт по алтернативна медицина...


Все гръмки титли, които обаче е твърде съмнително дали са подкрепени с някакви дипломи. „1000 лева, и си показвам дипломата, само да я видите!”, поставя ултиматум пред репортер на „ШОУ” „лечителката”, която признава чистосърдечно, че всъщност не е реален професор. „Не ми е реална професурата, но съм „член кор.”, което е повече”, обяснява тя. И признава също така, че въпросният Международен институт, на който е „член кор.”, всъщност бил базиран в... столичния „Дружба”.


Йоана Рубин стана по-известна преди няколко години, когато от предаването „Хрътките” я сгащиха да мами пациенти, които уж лекувала, а на практика само им прибирала парите. Това стана повод за ареста й и натрупването на злоба към bTV и в частност към водещата Ани Салич и журналистката Десислава Ризова.


Именно към тях тя сипе грозни клетви и обиди във Фейсбук, което стана повод репортер на „ШОУ” да я потърси. Пред народното издание „лечителката”, която настойчиво „посъветва” нашия репортер „да не й прави лоша реклама”, изригна с бомабастични твърдения и изхвърляния, които я доведоха до това да се оплете в собствените си твърдения и да си вкара тотален автогол:

- Много сте активна във Фейсбук, но един от постовете ви е направо потресаващ – този за Ани Салич, в който казвате: „Да пукне тая гад! Хем е проста, хем е злобна...”...

- Написах малко, за да знаят хората, че тя не е добра и да се пазят от нея, ама после го изтрих. Аз имам малко черен хумор, така и други ми правят забележка, че много им падам на нивото, но го правя нарочно – да разберат хората.


- Но каква е целта?! Отива ли ви на вас, която се имате за професор, да обиждате на „кучка, мръсна, долна...”?!

- Целта е да разберат хората, че това, което се прави, е манипулация, и трябва да обръщаме внимание на точните неща, а не да измисляме новини. Както за мен си измислиха, а се оказа, че абсолютно нищо няма.


Ани Салич е една селянка

която се прави на много интелигентна. Предала съм да кажат на г-н Салич (Бранко Салич – б. а.) да се разведе с нея. Първо човек трябва да е честен и отговорен към себе си и после към останалите... Г-н Салич е приятел на наш близък приятел. И аз му казах какво да прави с нея, защото тя не заслужава неговото доверие и уважение. Ние знаем там за нещата, които стават в семейството и тъй нататък...


- И какви неща стават?

- Ами, много работи знаем, които не пишем, някои журналисти... Аз също съм журналистка, нали, професор Рубин съм. От 90-та година съм журналистка, имам много публикации в книги, наши вестници, списания, в чужди вестници... Така че съм си обиграна аз, стара журналистка... Участвала съм в предавания, в bTV включително. И предишният собственик, и сегашният, е приятел на същия наш приятел, който е приятел с г-н Салич...


- Как се казва този „ваш приятел”?

-Е-е-е, не искам да го казвам. С него направихме сценарий, докарахме сестрите от Либия. Тия парцалани, с извинение, които все са недоволни и не са се обадили...


- От постовете ви в социалната мрежа излиза едва ли не, че се познавате с Никола и Сесилия Саркози?!...

-Да-а-а, ми те са наши стари приятели. И когато ме арестуваха преди две години тия идиоти от „Трътките”, с извинение, („Хрътките”), го намесиха и него (Никола Саркози – б. а.) във филма, нали – президент на държава, човека. И той ми е звънял три дни подред на домашния телефон с притеснения. А нашите са спрели сигнала на домашния телефон и той се е чудил какво се е случило, и после е казал на този наш приятел веднага по възможност да се свържат с мен. Искал е само да ме чуе, нищо друго не го е интересувало.


- Има някакъв реваншизъм, усещам, за това, че bTV излъчиха преди време материал след оплаквания, че мамите хора, които уж лекувате, а само им вземате парите. Някаква злоба има сега от ваша страна...

- Няма злоба, но аз искам да ги махна!... Ама аз ги разгромих, махнах предавания в bTV, защото само звъннах от Истанбул и казах на моя приятел да се обади на собственика на телевизията и да свали предаването „Хрътките”. И той вика: „Абе, как е на английски „Хрътките”, ама аз не се сетих. И тогава той вика: „Кои предавания искаш да свали?”. И аз му казах – „Пълна лудница”, не че съм против тях, харесвах ги, ама не ги гледах. И също „Господари на ефира”. И той каза: „А, добре, сега си записвам и ще звънна да му кажа”. Аз докато се върнах от Истанбул - тия предавания вече ги нямаше. Значи, те не знаеха с кой се захващат!


Тази Деси (Десислава Ризова – б. а.), която аз направих журналистка във вестник „Дума”... И всички колеги от вестника го знаят и я мразят много. А аз му помогнах на това момиче да има работа и пари. Добро съм й направила, но тя явно не знаеше и тръгна срещу мен. И когато тя направи така да ме арестуват, аз си играх с нея и я подхлъзнах на динена кора, защото съм разследващата журналистка. И после всичко съм докладвала където трябва, в чужбина.


- Какъв мръсен номер са ви погодили?! Имало е сигнал от хора, че им вземате парите и ги мамите?!

- Ама защо не им показаха лицата?! То и ти можеш да кажеш, че си бил при мен! Това са манипулации! На мен полицаите ми казаха, че тази Деси е направила така да ме арестуват! Даже, като прекратиха разследването срещу мен, смятах да ги съдя, ама мои приятели журналисти ми казаха да изчакам. Те се страхуват за моя живот, да не ми се случи нещо...


- Но сега вие наричате Ани Салич „гнида”...

- Ами, чете злобно и

беше посъветвала и Юксел да чете и той злобно.


Той, човекът, нямаше нищо общо, но седеше и я слушаше, а тя го поглеждаше дали злобно чете вечерта в новините, глупостите, които бяха сътворили за мене. И той накрая я погледна – дали добре се е справил, че много злобно е прочел за мене! За никой не са чели толкова злобно! Просто това беше някаква акция, насочена срещу мен и срещу науката, която правя аз за човечеството. Защото аз не работя от години, нито получавам пари, нито имам пари, с които да се издържам!...


- А как се издържате всъщност?

- Просто имам една пенсия от 120 лева, това ми е на месец...


- Добре, нали сте велик лечител!?...

- Ама не работя, не искам да работя с българи и от много години не го правя. С чужди хора мога да работя, никой не ми пречи, но вече съм решила да правя други неща. Искам да напиша песни сега, книги, сценарии за филми...


- Като споменахте, изчетох много внимателно един ваш пост, свързан с написания преди 50 години валс от Антъни Хопкинс, който разбирам, че за вас е просто Антъни. Познавате ли го този човек, понеже казвате, че вие сте „видели” къде да бъде изпълнен валсът за пръв път?!

- Аз не го познавам, но негов приятел беше при мен. Известен композитор, който не е българин и е приятел с Антъни. И аз даже се учудих първо за кой Антъни ме пита, щото и аз се сетих за него. И той ми вика: „Артистът, как не го знаеш, цял свят го знае!?”... И после го посъветвах валсът да бъде изпълнен в църква и кой оркестър да бъде...


- И как се казва този ваш приятел?

- Не казвам! Той скоро беше пак при мен, преди празниците... С него върнахме сестрите (от Либия – б. а.), той е известен в цял свят, висш дипломат от кариерата. Една вечер бяхме с Нешка Робева и наш приятел -професор, с който аз я запознах. Тогава Нешка на два пъти ме помоли да направя сценарий за връщането на сестрите...


- Вашата работа с всички знаменитости, които казвате, че сте „консултирали”, е малко като „аз съм му гадже, ама той не знае”... Сесилия Саркози познавате ли я?

- Сесилия Саркози аз не я познавам, но тя ме знае. Нали беше съпруга на Никола, който е приятел на нашия приятел! Един общ приятел си имаме, който ги познава всички хора... Най-известните по света – артисти и музиканти, и политици. Ангела Меркел му е приятелка също...


- Да, да, чел съм – „Консултирала съм Бил Гейтс, Бил Клинтън, Владимир Путин, Никола Саркози, Франсоа Оланд, Жан Мари льо Пен, Ангела Меркел, д-р Желю Желев, Соломон Паси, Сюлейман Демирел, Дениз Байкал и много други”. И как така?

- (кратка пауза – б.а.) Чрез нашия приятел...


- А вие дистанционно – чрез запознатия с всички!...

- Не само с един, и с друг. Имаме си един общ приятел, който е седял на един чин с Владимир Путин, в Полша...


А Владимир искал да ме види


Сесилия ме е поканила пък за 6 месеца в Ню Йорк, но аз съм болна от много години...


- Е, нали сте квантов физик, медик, лечител!?...

- Ами нали затова съм жива - защото мога да се лекувам! И една санитарка ме лекува също. Преди години, като се разболях, когато докторите ми казаха, че след 2-3 месеца ще умра от рак на белия дроб...


- Е, коскoджамити професор, санитарка ще ви лекува!?

- (смее се) Е, аз после станах вече... после изучих методиката....


- Надявaм се разбирате, че и това с Антъни Хопкинс и с всички останали величия, звучи много несериозно?

- Ама, то е много сериозно, но е между приятели...


- А какво ли ще стане, ако направя едно запитване - нещо, което ви давам дума, че ще сторя, до Антъни Хопкинс, до Никола Саркози и т. н. Да не се окаже, че идея нямат, че съществувате?

- Не знам какво ще отговорят, може да отрекат, защото ние, като си говорим помежду си, казваме, че няма да разказваме на другите. И аз съм мълчала за някои неща, но то като мине време, мисля, че не е тайна чак толкова...


- Абсурдно е да твърдите, че познавате половината свят чрез някакъв мистериозен приятел, чието име е дълбока тайна!

- Ама това не е половината свят, това са някои, отбрани хора.


- Вашата свръзка с тях процент не взема ли?

- Моля? Не!


- А вие колко вземате на тези знаменитости? Или безплатно ги консултирате?
- Безплатно съм ги консултирала тях.


- Е, това не е ли нелепо и гадно – на Никола Саркози, Путин, Бил Гейтс и т. н. без пари, а на дребните хорица – дерем кожите?! Така ли?!

- Може, може, всичко може. Но защо да дера кожи? Аз мога да искам и по 6000 лева, и по 10 000 лева, но това си е мой проблем! Частната практика е това! Вие нямате право да ми се намесвате аз какво правя!


- Не се намесвам, аз само питам. За големите без пари, за останалите, бедните – с много пари?...

- При нас бедни хора не идват. Но са идвали и бедни хора, които също съм им правила лечение без пари, ама не го пиша, защото така ще дойде цяла България при мен без пари. И богатите ще искат без пари тогава...


- Е, но нали на Клинтън, Гейтс, Саркози не вземате...

- Да, да, не вземам, защото си говорим като между приятели.


- Направи ми впечатление, че освен всякакви знаменитости, знайни и незнайни пациенти, „отваряте дупета” на деца, които нямали отвор на ануса...

- Това е дете, което е оперирано и пак се насираше! И майка му му беше купила 300 гащи. Не ти пожелавам да имаш дете, което се насира всеки ден в училище! Аз му направих лечение на мозъка на детето, по нервен път да усеща, че има зор на дупето, с извинение, и тогава да отиде. Защото дотогава то не усещаше, че се изпуска...


- И лекувате в движение..?

- Всичко в движение правя (смее се). Аз съм много бърза понякога. В 10-ти клас като бях, започнах да изучавам медицина от мои приятели и съм чела за вътрешни болести, така че аз не съм съвсем без...


- А медицината изучавала ли е вас?

- Какво значи това,

дали съм луда?


- Именно! Питам дали сте минавали клинични прегледи при компетентните медицински лица – психиатри и психолози?

- Ама, как да минавам, нали точно това искат – да ме направят луда!


- Опасявам се, да не се окаже така, че вие ги познавате само във вашата си глава всички гореизброени хора...?!

- Аз си водя дневници с всички, с които разговарям...


- Не са ви въображаеми събеседниците?

- Не са, разбира се.


- Има ли някакъв сертификат – от БАН, от някакъв институт, че вие лекувате онкозаболявания?!
- Ами, щом хората са живи...


- Ама, какво означава това?! Имате ли някаква диплома медицинска, сертификат, че лекувате?

- Ами, за мен е достатъчно, че хората са живи. Не, аз просто имам много познания и вие сте шокирани и не можете да го възприемете за нормално. Защото така българите сте научени - да унижавате другите хора!


- Прави ми впечатление, че много от знаменитостите у нас, които починаха напоследък, за всичките пишете: „Ех, можех да му помогна, ако беше дошъл при мен, нямаше да умре“. Как ще се чувстват близките на такъв човек, като го казвате...

- Еми, да, да... Ама, аз го пиша с добро чувство.


- Направи ми впечатление, че дори за Гунди пишете, все едно сте били там по време на катастрофата с Котков?!

- Ама аз го сънувам! Сега, при ясновидците е друго, ние понякога сънуваме в реално време... но няма да разказвам в подробности какво съм видяла.


- Сега, вие какво сте в крайна сметка – математик, журналист, ясновидец, медик?!
- Ами, оказва се, че съм всичко, да.


- Не мога да не ви задам въпрос като на интелигентен човек, какъвто твърдите, че сте. Замисляте ли се, дали не страдате от шизофрения?

- Не мога да страдам от шизофрения, защото аз лекувам хора от шизофрения (подсмихва се – б.а.).


- А Чочо Попйорданов? Чета, че сте сънували три дни преди кончината му, че ще почине. Или поне така пишете...

- Да, да, такова добро момче, и възпитано... Не съм го познавала, но защо трябваше да го познавам, за да го сънувам няколко дни преди това какво ще му се случи...

- Добре, сънували сте – сънували сте, ами не взехте ли някакви мерки?! Да му кажете на човека, че нещо лошо го чака?!

- Ами... не взех, защото не винаги можем да предупреждаваме хората.


- Три дни?!

- Ами, не се ориентирах. И това си мисля понякога, че имам грях към него. Имало е и други такива случаи – лейди Даяна сънувах, че ще умре, но не успях да я предупредя навреме...

- И колко знайни и незнайни си отидоха така от вашето успиване, така да се каже?

- Ами,

доста сигурно, не знам точно колко.


- Да не стане така, че повече са си отишли?

- Е, какво да направя?! Аз сънувам и земетресения и такива неща, на кого да казвам?...


- Повече умрели или повече излекувани, като теглите чертата?

- Повече са излекувани.

- А Ани Салич, дето я кълнете – „да пукне тая гад“ - нали се занимавате с енергия - нали знаете, че това пак излъчва вид пожелание, клетва го наричат хората. Ако тя си отиде?!...

- Е, аз така си пиша. Не вярвам да си отиде, ама ако стане, тя ще си умре от злобата си и от акъла си...

 

Коментарите са излишни. Но трябва да отбележа, че досега лъжливото Данче мамеше безнадеждно болни, отчаяни хора и им измъкваше по някоя и друга хилядарка. Този път се прицели високо и успя! Тя отмъкна цели 40 000 лева от държавния бюджет и по този начин ограби всички нас.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

SaveSave



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199653
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575