Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.07.2015 06:02 - ПОЛИЦЕЙСКИ БЕЗЧИНСТВА
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 656 Коментари: 0 Гласове:
-18

Последна промяна: 12.07.2015 17:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                               136 ГОДИНИ ИЗВЪН ЗАКОНА!



                                     image

 

Около клипа с озверелите копои, които малтретират едно момиче, се вдигна голям шум. По този повод си спомних една весела случка, която навява тъжни размисли.

 

Беше преди промените. Един ден щъках из кородорите на Министерския съвет, където изчаквах пристигането на австрийски дипломат. На срещата му с нашите представители аз трябваше да превеждам.

 

Изведнъж се сблъсках с най- големия началник- Станко Тодоров, който по това време беше министър- председател. Беше ухилен до уши. Спря ме и ме запита:

-          Знаеш ли какво ми каза преди малко другарят Живков?

-          Не мога да зная- отвърнах му аз.

-          Каза ми, че трябва да създаде едно ново МВР, което да пази гражданите от... МВР.

Майчице! Негодниците от МВР бяха уплашили дори диктатора! Преди време някякви милиционери бяха малтретирали невинни хора и по всичко личеше, че премиерът и държавният глава бяха обсъждали това произшествие.


                            image

 

Тук му е мястото да отбележа, че Станко Тодоров е участвал в престрелка с полицията, при която е тежко ранен. Така е загубил единия си бъбрек.

Тодор Живков пък е бил често арестуван. Два пъти са го били  до припадък в Дирекция на полицията.

 

Та си мисля: тези зле изпатили си от полицията държавни ръководители не бяха успели да и стъпят на врата, та сегашните поплювковци ли ще успеят?! Още повече, че сегашният премиер е също така бивше ченге. Бивше ли казах? Няма бивш негър, бивш педераст и бивше ченге.

 

В България вече 136 години една организация е постоянно извън закона и това е МВР. Питам се само, защо още не са влезли в книгата на Гинес?...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198946
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575