Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.11.2014 06:37 - НЕВРОЯТНО ПРОРОЧЕСТВО НА ВАНГА
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1774 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 16.11.2014 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                      ЗА ВАРЧУВАНЕТО И БОКСА


      image
   
                    И руснаците се прекланят пред пророчицата


Преди години много се бях отчаял и пуснах обява във вестниците: „Имам спешна нужда от врачка! Не давам име, адрес и телефон, защото врачката и без друго знае всичко.“ Още на другия ден ми се обади баба Ванга!...

По онова време си водех дневник. Когато на 17 декември 1992 година посетих Ванга, тя под секрет ми каза, че на 15. 11. 2014 г. наш боксьор ще се бие за световната титла. Записал съм това нейно пророчество точно в 16 ч. и 17 мин.

 

Всичко позна бабичката! Каза ми дословно, че малкото име на нашия боксьор ще започва с буквата К, ама в крайна сметка той ще загуби мача, защото е аджамия, а противникът му- тарикат. Тарикат, който ще го извози с няколко евтини номера.

 

Най- хубавото е това, че моите тефтерчета не бяха откраднати и сега имам възможност да ви запозная с това феноменално, уникално, фантастично и много яко пророчество...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net/blog




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199582
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575