Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.10.2011 05:49 - НОВО! НОВО! НОВО!
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 2214 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                               СИЛАТА НА ИНОВАТИВНИЯ МАРКЕТИНГ

 

Иновациите в маркетинга са вероятно по-важни от промените в самите продукти. Все още предприемачите у нас не осъзнават колко важна е рекламата в прохождащия бизнес и не и отделят особено внимание в плановете си.

Освен да харчите пари за банер реклами, директен мейлинг и уебсайтове, можете да се възползвате от динамиката на дигиталната ера и да популяризирате успешно продукта си в интернет.

Според най- новите маркетингови проучвания, всеки съвременен бизнесмен непременно трябва да се възползва от богатството на „увеличената реалност”, игрите и виртуалните светове, които са най-доброто място за споделяне на информация.

Ето няколко маркетингови правила, съобразени с новия тип потребители, които искат да получат това, което искат на мястото и във времето, което пожелаят.

1. Познанието идва преди вдъхновението. Иновативният маркетинг започва с нуждите на потребителя, които можете да разберете след внимателно проучване за това кои са те и как използват дигиталните медии. След това е време да направите промените в каналите за реклама и цялата си платформа, за да отговорите на потребностите.

2. Не преосмисляйте продукта си, променете представянето му. Онлайн пространството ви е дадено, за да създадете нова визия на продукта си, за да създадете уникално усещане за него, което не може да бъде постигнато по никакъв друг начин.

3. Не се включвайте в разговора, предизвикайте го. Създайте нови интернет групи по интереси, вместо да се присъединявате към вече съществуващи. Запитайте се какъв е смисълът да сформирате подобна група и защо клиентите ви трябва да ги е грижа за това. След това им дайте причина да се връщат отново. Направете кампанията си динамична, социална, наситена с много събития.

4. Няма бизнес без шоубизнес. Припомнете си тайните на Холивуд! Вашата марка е специфична история - разкажете я. Акцентирайте върху най-ефектното от продукта си. Накарайте хората да се забавляват и те ще купуват.

5. Искате контрол? Зарежете го! Няколко фирми, сред които Мастъркард, Кока-Кола, Доритос, са възложили на клиентите си да направят рекламите им, като ги стимулират с  големи награди. Тази стратегия за премахване на контрола е рискова и то дотолкова, че с нея може да се спечели контрол върху потребителската маса.

6. Добре е да създадете игри за клиентите си. Те са увлекателни, но не трябва да се правят само с цел забавление. Трябва да съдържат в себе си предложението за купуване на продукта. Не пропускайте да включите посланието за действие, което да е следващата стъпка от продажбата.

7. Продуктите са новите услуги. Започващите бизнес трябва да разберат, че продуктите им са точката на отскок, от която започва изграждането на отношения с потребителите. Виртуалните канали ви дават възможност да превърнете продуктите си в търсени услуги, които помагат на клиентите да достигнат целите си.

8. Мобилният телефон е там, където сте вие. В допълнение с новата концепция, че телефонът е сигурна платформа за реклама, запомнете, че е много по-ценен като „активиращ механизъм”, отколкото посланията, които ни се предават от печатните или телевизионните медии.

9. Винаги имайте изненада в резерв. „Социалната” търговия на дребно е нов метод, с който реалното пазаруване позволява на клиентите да се свържат с приятели извън магазина и да ги помолят за съвет, когато пробват дадена дреха.

10. Използвайте умерено и мъдро рекламите. Новото поколение на „умните реклами” дава възможност за създаването на банери в Интернет, които да съдържат възрастта, пола, местоположението, интересите, предишните поръчки на всеки купувач. Трябва да внимавате, за да не станете прекалено настъпателни и нахални, когато използвате тази „хитринка”.

 Запомнете: Всичко, което правите или не правите във виртуалния свят е видимо за вашите клиенти и всичко, което те казват за вас, е на показ по целия свят. Това означава, че маркетингът не може повече да бъде последствие или нещо, което винаги можете да отложите за по-късно, когато имате повече средства.

Ако нямате ефективен и иновативен маркетинг, няма да имате бизнес.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

www.LudiPari.com




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - коментара ти за живота в Канада, под ...
18.10.2011 12:22
коментара ти за живота в Канада, под поста на тъпият галинбалин, е много точен.
точно така е, както си го описал, ама тъпунгерите си мислят, че там е рая на земята...отдавна не е страната която беше, дори Холандия в момента е по напред от Канада, по социални помощи, а тоя мизерник галинбалин, живее под някой мост сигурно, направил си е къщичка от найлони и картони, до някое шосе и вечер излиза да проституира, за някои и друг канадски долар.
голям е лайнар и скоро може да бъде много грубо наебан.
цитирай
2. apostapostoloff - Моля: без
18.10.2011 17:15
квалификации!

Какво да се прави- емигрантите ни са тъповати и не съзнават, че баламите у нас измряха от глад още по времето на Виденов. Останаха някои тъпунгери, ама те пък взеха че... емигрираха.

И още нещо. Тъпите емигранти не разбират, че в ерата на Google, не можеш да заблудиш никого! ВСИЧКО, АБСОЛЮТНО ВСИЧКО СЕ ЗНАЕ! Цените и заплатите във всяка една страна по света могат да се узнаят за броени минути. Ама простотията не ходи по говедата...
цитирай
3. ladydream - Все пак ползотворно, особено за ...
22.11.2011 22:34
Все пак ползотворно, особено за творците, които в повечето случаи са доста инфантилно мислещи, що се отнася до предлагане на това, което творят и в някаква степен, въпреки оправданото си самочувствие (или липса на такова) успяват да обезличат и обезценят резултата от тяхната продуктивност...Колкото до само/предлагането-всеки сам избира или намира формата за да се изрази, според своите ценности и възприятия
цитирай
4. apostapostoloff - Не само творците...
23.11.2011 03:54
Наблюдавам едно и също при много хора- те са забележителни професионалисти, но не могат да капитализират уменията си поради липсата на маркетинг и реклама. Малцина са тези, които разбират, че без маркетинг и реклама няма бизнес, няма индустрия, няма прогрес.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190232
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575