Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
20.06.2011 05:00 - ИНСТРУМЕНТИ НА СЪВРЕМЕННИЯ МАРКЕТИНГ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1573 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.06.2011 05:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         

                       КАК СЕ ЗАРОДИ „ПАРТИЗАНСКАТА РЕКЛАМА”, 

                        ИЗВЕСТНА КАТО GUERRILLA MARKETING

 

 Първата книга за „партизанската реклама” (Guerrilla Marketing) е публикувана през 1984 година. Нейният автор се казва Хютън Мифлин. С течение на времето този наръчник лека- полека се разрастваше и в наши дни наброява вече 35 тома. Издаден е на 41 езика. От него са продадени над 14 милиона екземпляра! 

За „баща на партизанската реклама” обаче минава Джей Конрад Левинсън.  Той описва тази рекламна методология по следния начин:

„Аз обяснявам същността на „партизанската реклама” така: постигането на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия.”

 

Левинсън е написал куп книги, но особено интересно е следващото му изказване:

„Партизанската реклама” започна с издаването на една книга, която след това се разрасна до библейски размери. Книгите станаха 35, създадени бяха аудио и видео версии, основани бяха асоциация и консултантска агенция, създаден бе уеб сайт, започна да се списва постоянна рубрика в множество вестници и списания онлайн и офлайн. Този вид реклама стана толкова популярна в целия свят, че май вече е време да създадем Обединени Нации на Партизанската реклама.”

 

Необходимостта от „партизанска реклама” става видна от следните три фактора:

 

1.      Децентрализацията на големия бизнес, оттеглянето на държавата от икономиката, достъпните технологични новости и революцията в съзнанието на множество хора по света насочиха маса предприемачи към малкия бизнес.

 

 

 

2.      Представителите на малкия бизнес обаче много често се проваляха и то най- вече поради липсата на познания в областта на маркетинга.

 

 

 

3.      „Партизанската реклама” се оказа много подходяща за малкия бизнес. Тя работи, защото нейните правила са прости и лесни за разбиране, а самата тя е изключително евтина.

 

„Партизанската реклама” е крайно необходима в наши дни, защото дава на малкия бизнес едно огромно преимущество: сигурност в един несигурен свят; икономичност в един прекалено скъп свят; простота в един доста усложнен свят. Чрез нея малкият бизнес сравнително лесно се появява и трайно се утвърждава на пазара.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198468
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575