Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.06.2011 05:53 - КРАТКО, ПРОСТО И ЯСНО
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 2385 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                  СЪВЕТИТЕ НА ДРЕЙТЪН БЪРД

 Предлагам на вашето внимание едно актуално интервю с Дрейтън Бърд- водещ  специалист в областта на маркетинга:

Колко важен е дизайнът на уебсайта за цялостната маркетингова стратегия?

В днешно време трябва да имаш уебсайт. Той има три функции:

1. Да увери хората, че съществуваш. Уебсайтът те ратифицира.

2. Да разкаже на хората за ползите от услугите и(или) продуктите, които предлагаш (и ако е възможно те да бъдат демонстрирани).

3. Да даде възможност на хората, които биха се заинтересували, да задават въпроси.

Рядко уебсайтовете надеждно изпълняват тези три функции – много от тях не изпълняват нито една.

Бихте ли описали най-важните аспекти от писането на съдържание за корпоративни сайтове?

• Да се пише на прост език, така че хората да разберат бързо и лесно какво можеш да направиш за тях

• Да се изрази бързо това, което те прави по-добър

• Да се предложи нещо, което ще ги накара да искат да споделят детайлите си с теб, за да продължиш разговора впоследствие

• Да се работи с изображения за по-силно въздействие

Смятате ли, че съдържанието на уебсайта трябва да бъде по-сложно написано или напротив - по-простичко, за да бъде по-лесно за потребителите да се заинтересуват?

Простичко. Хората с по-сложни натури също ще го разберат. Също така, когато хората гледат маркетингови послания, те не мислят върху тях. Трябва да се погрижим да е лесно разбираем текста.

Изображения или текст? Кое е по-важното за комуникирането на едно съобщение?

И двете са от съществено значение. Ако трябваше да избирам, ще кажа текст, защото картината не може да продава, така както текста може. Всъщност, видеото е това, което най-добре работи при мен.

По какъв начин можем да използваме най-ефективно фирмения си уебсайт за директен маркетинг?

Събирайки имена на евентуални бъдещи клиенти. Това важи не само за фирмения уебсайт. Никога не знаеш кога хората ще решат да купят от теб, затова трябва да продължаваш да говориш с тях, докато го направят. Един от клиентите ми изпраща над 100 отговора на запитвания. Един друг пък е милиардер. Когато попитах неговия маркетинг директор колко време продължава да пише на хората, на което той отговори: „Докато се предадат“.

 

Записал:

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

 

 




Гласувай:
7
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gosho568 - Важното е цялата информация да бъде ...
03.06.2011 18:11
Важното е цялата информация да бъде предоставена на хората по възможно най-разбираемият и лесен начин! Приятна вечер Ви желая!
цитирай
2. apostapostoloff - Съгласен съм с вас!
04.06.2011 04:30
Работата е там обаче, че българският "интелектуалец" в крайна сметка е полуинтелигент от московско- ориенталски тип, който се ръководи от принципа на всички полуинтелигенти: "Защо да е просто, като може да бъде и сложно".
цитирай
3. lidislidis - Както винаги си прав!
08.06.2011 18:19
Северни сияния и поздрави!:))
цитирай
4. apostapostoloff - Благодаря, благодаря!
08.06.2011 18:39
Поласкан съм и съм много радостен!
цитирай
5. apostapostoloff - Е да, ама
18.06.2011 13:48
не съвсем. Има ред други изисквания, които НЕПРЕМЕННО ТРЯБВА да се спазват. Както и да пакетираш едно лайно, то си остава лайно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 2708512
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3554