01.06.2011 04:44 - ИЗВЪНЗЕМНИТЕ ИДВАТ НА 10 СЕПТЕМВРИ

Последна промяна: 08.07.2011 14:52

НАБЛИЖАВА ДЪЛГООЧАКВАНИЯТ МИГ

Серхио Тоскано, директор на аржентинския Центъра за астрономически изследвания в Мисьонес, публикува доклад, в който назовава точна дата за посещението на нашата планета от представители на извънземна цивилизация.

Доводите в подкрепа на твърдението, че скоро ще осъществим дългоочакваната среща от трети вид с нашите братя по разум, се базират според Тоскано на кометата C/2010 X1 (Elenin), открита през декември 2010 г. Астрономът внимателно разгледал фотографиите на небесното тяло и твърди, че съвсем ясно видял как зад нея се крият два цилиндъра.

"Тези цилиндри именно са космическите кораби, които се управляват от пришълците", коментира своето откритие астрономът пред журналисти. Те ще се крият зад кометата, за да не ги открием ние по-рано от предвиденото. Освен това астероидите им служат за щит. Или пък самата комета е част от гигантски кораб, който се състои от два отсека. С този кораб извънземните пътешестват из Космоса, посещавайки различни планети."

По думите на Тоскано същите догадки изказали още миналата година и китайски учени, но информацията била засекретена от Американската космическа агенция. Според него ние ще се срещнем за пръв път с извънземен разум точно на 10 септември 2011 година.

www.SuperAstro.net