Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.01.2011 03:22 - ВЕЗДЕСЪЩИЯТ ИНТЕРНЕТ
Автор: apostapostoloff Категория: Бизнес   
Прочетен: 1585 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 17.01.2011 05:28


                                       МОДЕРНИ ВРЕМЕНА

                 

Настъплението на Интернет и появата на сайтове, в които човек може да си запази места във всякакви превозни средства, да резервира хотел и да начертае сам маршрута  си, направи туристическите агенции кажи- речи излишни.

Интернет заличи и границите между личния и професионалния живот. Сега човек може да се посвещава на професията си в домашни условия и даже по време на ваканции си. Аз лично вече 7 години печеля доста добре от моя домашен Интернет бизнес. Какво по- хубаво от това- да седиш в уюта на собствения си дом и да печелиш сериозни пари от Мрежата?…

Сайтовете за купуване на книги по интернет, като amazon.com, направиха и книжарниците излишни. Самите книги на хартиен носител губят битката с е- книгите. Аз знам за какво говоря, защото още през 2004 година започнах да продавам е- книгата си „Отслабвайте ежедневно без усилия” от моя първи комерсиален сайт www.Otslabni.net.

Стана така, че и розовите телефони станаха излишни! Измести ги Интернет порнографията и открилите се възможности за незабравим киберсекс.

Разгръщането на туристическа карта изглежда странно и смешно на младежите, родени в епохата на джи пи ес-ите и интернет услугите Гугъл мапс и Мапскуест. За децата от първото десетилетие на 21 век е необяснимо как човек може да си блъска главата да открие сам пътя по картата, когато новите устройства или Интернет му го показват за един миг. Днес те се използват дори, за да намери човек непозната улица в собствения си град.

Обещанието: "Ще се чуем" през първото десетилетие на 21 век доби ново измерение. Вече не говорим за чуване по стационарен телефон, а по мобилен телефон, по имейла, във Фейсбук, във форумите, в Туитър, в Скайп-а. Така стационарните телефони се предадоха в битката с мобилните телефони.

Последни допитвания показват, че в САЩ, например, повече от половината от хората на възраст 25-29 години имат мобилен, но не и стационарен телефон. Факсът едно време беше чудо на техниката, но в началото на 21 век беше победен от имейла, който на свой ред сега е победен от социалните мрежи.

Доказателство за успеха на феномена "социални мрежи" е обявяването на създателя на Фейсбук Марк Зукърбърг за личност на годината от влиятелното сп. "Тайм". Друго доказателство е, че филмът на Дейвид Финчър, посветен на създаването на Фейсбук "Социалната мрежа" жъне признания на филмови гилдии от есента насам и се очертава като един от фаворитите на наградите "Оскар".

Публикуването на обяви, съобщения за предстоящо раждане, за новородено бебе, за сватби, годежи и смъртни случаи, изявления и подобни вече не става в печатните издания, а в Туитър. Туитър вече ползват звезди, президенти, духовни лидери.

Дори Си ди-тата вече са старомодни, защото музиката се сваля директно от Интернет на компютъра, плейърите, мобилните телефони, смартфоните, айПодите. А щом компакт дисковете са старомодни, какво да кажем за касетките или за уокмените. Тяхната смъртна присъда беше символично подписана на 25 октомври 2010 г. . Тогава компанията "Сони" обяви, че спира да продава уокмени в Япония. И то само 30 години, след като уокменът беше възвеличаван за едно от чудесата на 20 век.

Коледните и новогодишните празници за пореден път показаха категорично, че и изпращането на писма и картички от хартия е чудато хрумване.

Не е далеч времето, когато за куриозни новини ще се смятат и тези, че някой просто е изпратил писмо или картичка от хартия на друг човек, а не само новините, че писмо или картичка са се забавили с цели десетилетия, преди да стигнат до получателя си.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

 




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199066
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575