Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
03.01.2011 04:10 - НЕСТАНДАРТНИ ИНСТРУМЕНТИ НА МАРКЕТИНГА
Автор: apostapostoloff Категория: Бизнес   
Прочетен: 1215 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 03.01.2011 05:40


МАРКЕТИНГ С ЕЛЕКТРОННИ ПОЩЕНСКИ КАРТИЧКИ

(Откъс от моя курс по Интернет маркетинг "Как да започнем печеливш бизнес в Интернет")

Рекламата с електронни пощенски картички е много по- ефектна от разпращането на постни и- мейли. На всичко отгоре и тя е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНА! Ако имате 20, 50, 100 или 1000 потенциални или колебаещи се клиенти, ако имате толкова постоянни посетители на вашия сайт или блог, вие бихте могли да им изпращате пощенски картички по определен повод. С чисто рекламна цел, разбира се. Много наши портални сайтове предлагат тази услуга- gbg.bg, all.bg и пр.

Преди ерата на Интернет тези картички трябваше да се закупят, а това си бяха допълнителни разходи. Като прибавим пликовете и марките, сумата набъбваше чувствително. Пък и пликовете трябваше да се надпишат и занесат на пощата… Пипкава, досадна и трудоемка работа!
 

Капка по капка- вир

С разпращането на картичките вие можете да представите себе си, вашия сайт и вашите стоки. Няма нищо сложно в цялата работа. Съставете един добре обмислен рекламно- комерсиален текст. Това ще ви отнеме малко време. Но сетне с copy и paste вие ще разпратите този текст на хората, за които е предназначен.

 

След време много лесно можете да променяте и допълвате първоначалния текст. И да разпратите друга поредица от картички. Капка по капка- вир става, нали? Кумулативният ефект от тези картички ще създаде един траен образ в съзнанието на потребителите. Когато те чуят или се сблъскат с продукт като този, който вие предлагате, те веднага ще се сетят за… ВАС!

Подсещане

Каните се да изнесете теле- семинар?... Подсетете всички желаещи да го чуят и видят с една картичка. Това е много лесна работа, за която бихте могли да използвате вашия ауториспондер. Заредете картичката в нея и готово. Всеки, който ви пише или поръчва нещо, автоматически ще получава това приятно подсещане. И всичко това е отново НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Набиране на социални гаранти

Социални гаранти са тези ваши клиенти, които са доволни от вашите стоки и услуги и открито го заявяват. Техните изявления трябва да се появят на вашия сайт. Ако разпратите на вашите постоянни клиенти картички с молбата да кажат няколко хубави неща за вас, много скоро вие ще имате цяла камара от отговори. Това е един проблем, който в никакъв случай не бива да се подценява. Защото тези социални гаранти увеличават неимоверно силата на вашата рекламна кампания.

 

Подсещане за краен срок

 

Най- добра работа върши пощенската картичка, когато трябва да напомните на вашите потенциални клиенти за крайни срок на дадена промоция. Преди ерата на Интернет само най- големите фирми можеха да си позволят лукса да отпечатат хиляди картички или брошури и да напомнят на клиентите си за края на промоцията. В наши дни и най- незначителният бизнесмен може да стори това с електронните пощенски картички.

 

 В услуга на клиента

 

Картичките, които съдържат указания и напътствия за клиентите, се радват на огромна популярност. Защото от тях клиентът научава НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО нови и ценни неща за вашия продукт, които ще са му от голяма полза в бъдеще. Затова не се колебайте- разпращайте по- често такива картички! Много скоро ще усетите ефекта от тази изискана форма на реклама.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

www.LudiPari.com

 

 

 



Тагове:   е- търговия,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3201803
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575