Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
08.07.2017 06:52 - ЕДИН КЕНЕФ ПО- МАЛКО
Автор: apostapostoloff Категория: Забавление   
Прочетен: 1002 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                ФЕНОМЕНЪТ ВЕНЦИ ВЕНЦ




 image


Когато съзрях този нашенски феномен, подскочих. Тръпки ме побиха. От телевизионния екран ми се хилеше изключително противен келеш, от когото направо ми се повдигаше.

 

Оказа се обаче, че първото впечатление ме е подвело. Нали знаете, совите не са това, което са... Заблудил ме бе външният вид на Венци Венц, който се оказа гениален поет, надарен с кристално чиста, изискана и нежна душа.  

 

БГ радио, най- слушаното рок радио в света, оцени високо неговото творчество. Тази музикална институция дори връчи награда на този мастит наш творец. Насладете се на наградената творба:

 

„Искам тризонет с 6 спални, вътре 6 жени скандални, 5 кенефа, 10 плазми, всяка по един милион, Ламбото ми да те дразни, да паркирано е мазно, мацката ми да те блазни, щото е един милион...“

 

Яко! Супер яко! Жестоко! Брутално!

 

За простоватите цървули Венци Венц пояснява в едно свое интервю: „Такъв е животът- мръсен и вулгарен“. И допълва, че този текст е всъщност „Изливане на чувства по лична драма“.

 

Това вече е много яко! Супер яко! Жестоко! Брутално! Да пребъде във вековете светлото дело на великия българин Венци Венц! Защото той е два пъти по- добър от Емил Димитров и три пъти по- добър от Карузо.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   Майтапи,   лакърдии,   кодоши,   уюн,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3191106
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575