Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.01.2018 07:59 - ЗА ДЕБИЛИТЕ ВЛЯВО
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                 РИБАТА СЕ ВМИРИСВА ОТ ГЛАВАТА




image

 

Предлагам на вашето внимание една великолепна статия на Ваня Ставрева, която набелязва много точно проблемите в лявото политическо пространство:

 

„От хора, в чиято идейност се съмняваш, няма как да очакваш смислени послания, но въпреки това допусках, че ще бъде направен поне някакъв опит около Коледа. Вместо това към левите хора се подходи като към истински 100-процентови дебили.

Те получиха зле режисирана постановка как се меси питка и две изречения: "Последни приготовления-питката. Дано всеки намери тази вечер късметче. Щастлива коледа!"

Толкова.

Никаква политическа мисъл, никакво послание, никаква идея.

Зад лъскавия фасон и помпозните претенции - отчайваща празнота. Както се казва, кънти на кухо.

Защото от един истински ляв лидер не се очаква да разиграва евтини пиарски сценки, а да бъде лидер. С визия, идеи и мисъл.

Отсъствието им е още по-фрапантно, когато се правят плоски постановки в стил "Вие сте прости и аз съм прост", а след това има и обяснителен режим, в който важният въпрос е - месила ли е мадамата питка, или не е. И да си знаете - отговорът на този въпрос ще реши проблемите на бедните, болните и угнетените.

Може би нямаше да обърна внимание на всичко това, но ми стана жал за месачката и отчаяните й опити да остане на повърхността, докато скандалът с приватизаторското й минало я тегли към дъното. Стана ми жал, че тя толкова си може.

Стана ми жал и за хората, които вярват на трубадурите й, че основно нейно достойнство е, че "провежда с желязна ръка смяната на поколения в партията", докато всъщност с желязна ръка се провежда деидеологизация и отлюспване на истинските носители на лявото.

Стана ми жал за хората, които са се оставили да ги правят на дебили.“

 

Преписал:

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3199709
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575