2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
13 декември 2017 г. Шон Адл-Табатабай Новини , Свят 0
http://yournewswire.com/facebook-russian-interference-democrat-scam/
Бивши ръководители на Facebook публично признаха, че разказът за "руската намеса" е измама на демократите, която в действителност няма основание.
Един бивш шеф на Facebook, Чамат Палихапития, заяви на бизнес конференция в САЩ, че Facebook "разрушава обществото и гражданския дискурс", разпространявайки "дезинформация". Освен това тя няма нищо общо с Русия.
Rt.com доклади: Тези признания трябва да се разглеждат като добре дошли рационална гледна точка, за да се противопоставят на истеричния западен масово медиен дискурс, разпространяван през изминалата година, който се опитва да обвини Русия, че се намесва в изборите и разсейва раздора в обществото - чрез манипулиране на социални медии като Facebook.
Nigel Farage ✔@Nigel_FarageWhere is the screaming conspiracy theory about Russia and the EU referendum, now we we know they spent less than Ј1 on Facebook? http://www.telegraph.co.uk/technology/2017/12/13/facebook-russians-spent-just-73-pence-ads-brexit-campaign/ …
5:12 PM - Dec 13, 2017 Facebook: Russians spent just 73p on adverts during Brexit campaignFacebook has said Russian operatives spent just 97 cents (73p) on adverts targeted at British people during last year"s Brexit vote.
telegraph.co.uk- 155155 Replies
- 750750 Retweets
- 1,3521,352 likes
Преди да стигнем до признанията от бившите ръководители на Facebook, нека да обобщим пандемичния делириум на предполагаемото руско влияние.
Конгресните комисии на САЩ - на огромен разход на данъкоплатците - карат социалните медии да се изправят пред разпитите на Маккарти в "руски намеса"; Британският премиер Тереза Май обвинява Русия в "разделянето на сеитба" в западните общества; НАТО и съгласуваните мозъчни тръстове и медиите обвиняват Кремъл, че дестабилизира изборите с "фалшиви новини", излъчвани чрез социалните медии.
През изминалата година тя стана почти статия на вяра сред западните правителства, медии и мозъчни тръстове, че руските държавни агенти използват Facebook и други социални медии, за да водят кибервота. "Русия е във война с нас", казват сенатори на ястреби като Джон Маккейн.
Най-голямата победа за руснаците, казахме, беше избирането на Доналд Тръмп в Белия дом.
Невероятно е, че Кремъл е обвинен в манипулиране на Facebook, Twitter, YouTube и т.н., като постави реклами и публикации, за да оркестрира общественото мнение в цели западни общества. Няма значение, че доказателствата за това предполагаемо престъпна схема, е крехка, а да не говорим, че парите, похарчени за реклама уж поставени от руснаците е нищожен в сравнение с общия размер на приходите, спечелени от социални медийни компании.
Недостигът на рационална гледна точка в този разказ за "руското смесване" до голяма степен се дължи на стереотипната русофобия в стил "Студената война". Предположението, че руските агенти или "медиите, спонсорирани от Кремъл", могат да удрят избирателите и обществата, напълно пропускат гората за дърветата. Това означава, че Facebook и други предимно американски социални медии вече имат преобладаващо влияние върху милиарди хора по света.
Въздействието на такива социални медии върху обществата и личните отношения е дълбоко и неоценимо огромно. И все пак, едва ли има пропорционален дебат за това коварно влияние. Предполагаемото намеса или манипулация от страна на агентите на Ръсям - обвинение, което руското правителство категорично е отхвърлило - се превръща в размирен дебат, когато всъщност действителното нарушение е незначително.
Контрастирайте с относителното мълчание за по-вероятното вредно въздействие на Facebook и други западни социални медии.
Chamath Palihapitiya, бивш вицепрезидент за ръста на потребителите на Facebook, който напусна компанията през 2011 г., каза на бизнес конференцията, че се чувства "огромна вина" за ролята си в изграждането на социалната медийна платформа до глобалния си обхват от два милиарда потребители.
Изчистването на отрицателното влияние, което той вярва сега, че Facebook има върху обществото, общностите, семействата и отделните хора, каза безцеремонно: "Не използвам това".
Нито пък, казва той, позволява на собствените си деца да се присъединят към Facebook.
Защо? Тъй като, според Palihapitiya, Facebook "разкъсва социалната тъкан и начина, по който обществото работи".
Бившият изпълнителен директор каза пред Събитието в Станфордския бизнес школ в САЩ: "Не става дума за руски реклами. Това е глобален проблем. Той ерозира основните основи на това как хората се държат между тях и помежду си. "
Чу ли това? "Не става дума за руски реклами".
Ако това не е достатъчно осъдително, наскоро излезе и основателят на Facebook, Шон Паркър, за да осъди вредното въздействие на социалните медии върху обществото и върху личните взаимодействия.
"Бог знае какво прави на мозъка на нашите деца", каза той.
Паркър, който вече не е в компанията, каза, че социалната платформа е умишлено предназначена да експлоатира хора, да превърне потребителите в зависими, за да изразходват времето и мислите си. Той споменава бутона "Подобно" като устройство, което предизвиква "допаминови хитове" - естественият щастлив хормон при хората.
Тази злоупотреба с печалба е нещо, за което той не се гордее сега. Всъщност, бившият президент казва, че използва богатството си, за да помогне за откриването на лечение за рак.
Паркър, който е направил над $ 2 милиарда от развиващите Facebook, заедно с настоящият главен изпълнителен директор Марк Цукерберг, каза платформата на социалните медии е насочена съзнателно в "използване на човешки уязвимост чрез обратна връзка за социално утвърждаване примки."
Всеобхватното влияние на Facebook и други социални медии повдига тревожни въпроси за бъдещето на обществото и социалните комуникации и сближаване.
Разбира се, може да се каже, че нарастването на глобалните комуникации трябва да е добро нещо от гледна точка на насърчаване на осведомеността, солидарността и действията за промяна в световен мащаб.
От друга страна, обратното също е вярно. Facebook и други подобни могат да поглъщат милиарди хора в изкуствено, атомизирано съществуване, в което хората се оказват безсилни и се чувстват дълбоко недоволни от живота си. Противно на твърденията на застъпниците, възможностите за човешко взаимодействие и социална промяна могат да бъдат намалени до точката на атрофия и апатия.
Добавете към това огромния потенциал на Facebook да се използва за разпространяване на информация (пропаганда), която популяризира политическите програми на САЩ и други западни правителства.
Facebook, Twitter и Google открито се занимават с цензуриране на алтернативни източници на медии, които са били притиснати като "фалшиви" или "нелегитимни". Руските новинарски медии понасят главната роля на тази кампания за дискредитиране и цензуриране.
Влиянието на американските гиганти на социалните медии обаче далеч надхвърля контрола върху информацията, до която имат достъп потребителите на тези мрежи.
По-голямата картина е вредното въздействие, което тези комуникационни медии оказват върху самата структура на обществото, върху социалните отношения и начина, по който хората се свързват и организират. И по-специално, начина, по който хората организират да създават политически и социални промени.
Карл Маркс веднъж сардунично отхвърли организираната религия като "опиум на народа". Днес опиумът може да се каже, че е Facebook и неговата личност за парализиране на социалните медии. Просто попитайте учредителите.