Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.10.2016 16:39 - АКО БЯХ ПРЕЗИДЕНТ
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 01.10.2016 16:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                         ВСИЧКО В ИМЕТО НА НАРОДА,
                                      ВСИЧКО ЗА БЛАГОТО НА НАРОДА!



image

 

Ако бях президент, щях да подаря на всеки българин по един жилищен блок. Блок с 10- 15 апартамента, които моите поданици ще дават под наем. Така ще подсигуря завинаги всички българи, а и техните деца и внуци.

 

Ако се окаже, че в България няма 7 300 000 жилищни блока, то аз ще ги построя. Само и само за да изпълня обещанието, които съм дал на народа. Знайно е, че обещанието не е завещание, но българските политици са порядъчни хора и изпълняват стриктно своите обещания.

 

Последно, но не най- маловажно: в мазето на всеки блок ще инсталирам по един казан за варене на ракия. Така българите постоянно ще бъдат весели и засмени.

 

Само аз мога да изведа българския народ до Обетованата земя. Само аз мога да осигуря на българите  Рай на земята, Рай, за който те отдавна мечтаят!

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Save


Тагове:   Майтапи,   кодоши,   уюн,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190656
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575