Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.04.2013 04:56 - КУНЕВА И НЕЙНИТЕ БОКЛУЦИ
Автор: apostapostoloff Категория: Политика   
Прочетен: 656 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 28.04.2013 05:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                                      СГАН



image


Меглена Кунева, известна като подлога на ДС и национален предател, отново напира да си разположи кльощавия дирник на държавната софра. Тази противна и глуповата женица събра около себе си такава сган, от която на човек направо му се повдига.

 

Един пример… Около Куневица упорито се върти един грозноват дангалак, известен на мнозина като Пършив Ваньо или Ванчо Измекярчето. Въпросният тип е прочут столичен графоман, пияница и пройдоха. Сигурен съм, че мнозина се питат: кой е всъщност този дупедавец, какъв е този помияр?



                                                      image

                               Злополучният кандидат за депутатски кюфтаци Иван Стамболов
                                      (прочул се с творческия си псевдоним Пършив Ваньо)

 

Тази изключително противна личност е блогерчето Иван Стамболов. Веднъж му подметнах на шега в facebook,  че грозник като него е лика- прилика с киликанзера Кунева. Той, като мъдър държавник и опитен майстор на пропагандата, веднага ме подбра. Ето с какъв порой от помия ме заля този дегенерат:

  

Иван Стамболов 33 Ти първо се виж на какво приличаш на снимката, която сам си избрал да те представлява.”

 

Отвърнах му да не мисли за мен, защото аз съм много преуспял човек, което не може да се каже за него. Отговорът му не закъсня:

 

Иван Стамболов 33 Нещастник! Животът все ще минава покрай теб... Преуспял?... Хе-хе-хе! Къде си преуспял? На циганския пазар ли?!”

 

Не дължа на този жалък келеш обяснения, но му разясних, че съм преуспял на СВЕТОВНИЯ ПАЗАР, защото книгите ми се издават в цял свят. Тъй като този прононсиран простак явно не знае това, му дадох и линк към мои издания, които вече се продават дори и в amazon.com:

http://www.amazon.com/s?_encoding=UTF8&field-author=Apostol%20Apostoloff&ie=UTF8&search-alias=books&sort=relevancerank

 
Това явно му дойде в повече и той направо обезумя. Ето какви гадории по мой адрес избълва този долнопробен мършляк:

 

Иван Стамболов 33 Ама ти май се поядоса, а? Хе-хе-хе-хо-хо-хо!... Голям си майтап!... А и не се прави на толкова богат. Като ти гледам снимката, всичко на нея - от жалката пура, през перденцата, та до смешния компютър, едва ли струва повече от 200 лв. общо. А ако си платил повече, значи са те преебали за пореден път”


Е, как аз, „електоралната единица”, да не се зарадвам на такъв изискан език, на такова ласкаво отношение?... Каква човечност, благородство и алтруизъм струи от неговите отговори!

 

Питам се само едно: колко ли балами има в тази страна, които ще гласуват за тази отвратителна сган?...

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

www.SuperAstro.net/blog

 




Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3197672
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575