Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.03.2020 06:14 - АМАН ОТ НИЗОСТ И ПРОСТАЩИНА
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 524 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 30.03.2020 06:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                  ЕДИН ОТВРАТИТЕЛЕН ПОШЛЯК





image

 

Журналистката Кристина Патрашкова изригна срещу шоумена и новоизлюпен политик Слави Трифонов заради скеча на Георги Милчев – Годжи и Краси Радков, осмиващ генерал Мутафчийски и професор Тодор Кантарджиев.

 

„Много неща мога да напиша за Слави Трифонов, но няма да го направя, защото не е време за лични разправии. Няма да спестя обаче изумлението си, че човек, който, за жалост, има здравословни проблеми и се взира в очите на лекарите с надежда да му помогнат, се изгаври с двама изключителни професори, на които трябва да сме благодарни цял живот - Венцислав Мутафчийски и Тодор Кантарджиев.

 

Цинизъм, който говори за напълно разпаднал се морал. Същият този човек има претенциите да бъде нравствен и обществен коректив. Това е пълен потрес.

А още по-голям потрес е, че мнозина не осъзнават тази ужасна подмяна на лицемерие с почтеност”, коментира Кристина Патрашкова.


Мога да добавя само това: когато зашлевих пошляка с критичен коментар, негови фенове се спуснаха да го бранят. Обиждаха ме, ме ругаха ме и ми наредиха да не гледам техния кумир, щом той не ми се нрави. Излиза, че съм длъжен да търпя безропотно изстъпленията на всеки морален изрод!...

Агресивната простащина е май по- заразна и от коронавируса...



АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 



Тагове:   мнения,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190106
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575