Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.02.2020 06:41 - НАШЕНСКИ МУРАФЕТИ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.02.2020 11:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                       ПСУВНИ, ПОПЪРЖНИ И РУГАТНИ




image

 

Традиционната форма на психотерапия у нас е тясно свързана със словесната изява, за която нашенецът не плаща на психоаналитик. В България разтоварването от стреса се извършва чрез артикулирането на сочна, цветиста попържня, която снема градуса на емоционалното напрежение.

 

Така се разтовари и д-р Петър Берон навръх своя 80-и юбилей. Колоритният политик даде скандално интервю пред в. „Уикенд”, в което безцеремонно псува и ругае покойния президент на България Желю Желев (1990-1997 г.):

 

- На 3 март Желю Желев щеше да навърши 85 години...

- Не ме интересува изобщо, какво е щял да навърши!

- Чел ли сте книгата на д-р Желев „Фашизмът”?

- Не само, че съм я чел, но и знам, че му я написаха. Там повече са цитати от немски, а аз не знам Желю да е знаел дори и една дума от какъвто и да е чужд език. На екземпляра от книгата, който имам, той дори някога ми надписа посвещение: „На Петър Берон - колегиално и братски!”.

- Одобрявате ли предложението площадът около „Св. Александър Невски” да бъде наречен на името на Желю Желев?

- На оня, дребния ли?! Гадно ми е да му произнасям дори името! Така ли?! Ъъъъ… Ще повърна само като чуя такова нещо... Може да отидат и да го изровят от гроба, да му излижат съответните части… Мен обаче това не ме засяга и не ми се приказва изобщо по този въпрос.

- Мнението ви за д-р Желев очевидно е крайно отрицателно...

- Това беше един дребен, прост човек, мерзавец по характер. Селяндур и простак! Каквото съм имал да му казвам, съм му го казал лично. Подъл човек и лъжец - в очите съм му го заявявал. И лично на него съм му обявил, и писмено и дори по телевизията съм споделял мнението си. Той е от тези, които ти ги плюеш, а те си мислят, че вали. Абсолютен селски тепегьоз!

 

Преписал:


АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 



Тагове:   мнения,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190112
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575