Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
13.02.2018 05:56 - ЩУРАЦИ ЩЪКАТ ИЗ ИНТЕРНЕТ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

                                                   МЕРОДАВНИ МНЕНИЯ И СТАНОВИЩА

 

Мине, не мине и току се  сблъскам с някоя идиотщина във форумите. Като тази например:

ilina_k  пише следното:

Клизмата е промивка на червата с течност, въвеждана през ректума. Не е нещо, за което е приятно да се говори. Представете си например “Всяка неделя”, в която Кеворк Кеворкян да казва: “А сега – добре дошла на д-р Диана Петрова, която ще ни покаже как да си провшм клизми, за да си очистим токсичните отпадъци, натрупани в дебелото черво и черния дроб” – това би било истински гвоздей, не ще и дума.

 

Тук във форума се включва някоя си Niq, която възкликва възмутено :

“Добре, че вече обядвах.“

 

X-citer пък допълва Niq с вопъл:

Аз съм стресиран и шокиран.

Ти уби всичко детско в мен!“

 

Детето в мен пък щеше да се изпусне от смях. Без помощта на клизма...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.



Тагове:   идиотщини,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3184671
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575