Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.12.2017 06:46 - ГОРЧИВИ РАЗМИСЛИ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.12.2017 06:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                               ПРОЗРЕНИЯТА  НА ЮДЖИЙН О’НИЙЛ




image

 

Юджийн О’Нийл е автор на 45 пиеси. Носител е на Нобелова награда за литература през 1936 година. Получавал е и четири пъти и наградата „Пулицър”. Той въвежда в американската драматургия психологическия реализъм, познат дотогава от творчеството на Антон Павлович Чехов и Хенрик Ибсен.

Ето само част от неговите горчиви прозрения:

 

Човек е роден повреден.

 

Никой от нас не може да си помогне срещу нещата, които животът му причинява.

 

Рано разбрах, че когато съм трезвен, животът ме плаши.

 

Няма настояще или бъдеще – само минало, което се случва отново и отново.

 

Видях, че хората не искат да бъдат спасени от самите себе си. Това би означавало, че ще им се наложи да престанат да са алчни, а да платят такава цена за свободата си, те няма да се съгласят никога. И аз казах на света: нека ви благослови Господ и нека най-добрият от вас да победи и да умре от преяждане! И седнах в ложата на философската отчужденост, за да заспя, наблюдавайки как канибалите танцуват своя танц на смъртта.


Мислите, че ми е останал някакъв интерес към живота? Не, не ми остана нито една фалшива надежда или лъжлива мечта.

 

Самотата на човек е неговият страх от живота.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 



Тагове:   талант,   дарба,   гений,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190893
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575