Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
15.06.2012 05:07 - ЧЕТИВО ЗА КАЛНИ КЕПЕЗЕТА
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 15.06.2012 05:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                 КАК ДА НАКАРАМЕ ЗАВИСТНИКА ДА СТРАДА


                        image

 

Преди години Хайтов подхвърли нещо, което не мога да забравя: „Има един много добър начин да накажеш завистника. Накарай го да завижда още повече.”

 

Знам, че куп кални кепезата в блог.бг много ми завиждат. По този повод си спомних един афоризъм на великия Оскар Уайлд: „Този, комуто никой не завижда, си е чисто и просто едно нищожество.”

 

Моите „доброжелатели” буквално се изяждат от завист. Завистта мира не им дава. Тя ги изгаря като нажежено желязо. Тези негодници не спират да ми изпращат гадни лични съобщения и явно не могат да разберат, че отрепки като тях просто не могат да ме засегнат. Защото нямат моята класа, моето ниво.

 

Тези въшльовци напразно си гризат пършивите дробчета. Каквото и да правят, всичко си остава по старому- аз все така ще съм прочут, а те все така ще са анонимни отрепки от циганската махала на Европа. Аз продължавам да бъда крупна обществена фигура и стожер на българската култура. И ви уверявам, че пет пари не давам за мненията на Сульо и Пульо.

 

За всички кални кепезета правя това съобщение: в неделя, 17. 05. 2012 година, аз ще бъда специален гост на Цветанка Ризова в нейното предаване На четири очи”. Поканиха ме да дам екслузивно интервю, в което ще става дума за моите бъдещи проекти. Няма да ви казвам колко ми платиха, защото някой може да получи инфаркт от злоба. Но бързам да ви уверя, че повечето от вас не могат за ЦЯЛА ГОДИНА да заработят такава сума!

 

Бягайте сега към аптеките за шлемник байкалски и мужик корен. Пийте освен това транквиланти и антидепресанти! Ако и те не помогнат- ухапете се… Знаете къде. Куп неудачници са ми признавали, че това много им помага…

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net

 


Тагове:   успех,   пари,   богатсво,


Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198550
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575