Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
14.09.2011 05:23 - "МЪЖЕТЕ ЗНАЯТ ЗАЩО"
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1310 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.09.2011 21:50


                                                МОТО, ДЕВИЗ ИЛИ СЛОУГАН

 

„Мъжете знаят защо” и „Това е твоят глас” са като че ли най- добрите български слоугани. Какво ще кажете за този: „Астрология с главно „А”?... Това е слоуганът на моя астрологичен сайт www.SuperAstro.net.

Слоуганите са важeн инструмент на маркетинга. Те служат на основната, на главната цел: привличането на клиенти. Ето какво съветва порталът inc.com за създаването на рекламно послание отвъд стереотипите и забравата.

Да има рима, ритъм и звън.

Слоуган, който е по-дълъг от една дума, трябва да изпълнява три изисквания: да има рима, ритъм и акцент. Слоуганите, независимо дали се четат или слушат, трябва да са мелодия за ухото, ритмични и гладки, защото се разпознават много по-често и се запомнят за по-дълго. Бонус точки получавате, ако направите слоугана си като песничка или стихотворение. Проучвания доказват, че думите, подредени като песничка, се запомнят по-лесно и за по- дълго време, отколкото думи в нормално изречение.

Акцентирайте върху ключово преимущество

Смисълът в слоугана е да диференцира продукта или марката от тази на конкурентите, като същевременно се представи мисията на компанията. Ако имате преимущество над конкурентите си или ако това, което предлагате е уникално, трябва да използвате това в мотото си. Слоуганите са първото впечатление, което правите на клиентите си, така че трябва да наблегнете на уникалните качества на продукта си.

Обяснете мисията на компанията

Може би не продавате „уникален” продукт или услуга, но въпреки това, рекламното послание трябва да ви отличава и диференцира от пазара. Печелившите слоугани често акцентират върху качеството и удовлетворението на клиента.

Бъдете честни

Когато пишете слоуган, е лесно да се увлечете, да се самозабравите. Въпреки това, нужно е рекламното мото да отговаря на дейността ви. С други думи, хиперболата се забранява. Думи като: „номер едно”, „най-добрите в областта”, са не само неверни, но и самохвалство, което може да подразни клиентите ви. Бъдете реалистични и намерете интелигентен начин да подчертаете преимуществата си.

Бъдете кратки

Слоуганите никога не трябва да бъдат по-дълги от изречение и е най- добре да съдържат между шест и осем думи. Всяко мото, по-дълго от посоченото, ще се забрави и няма да повлияе на клиентите в избора им. Краткото послание е запомнящото се, което е и неговата главна цел.

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3198151
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575