Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.09.2011 04:26 - ПИЯНДЕТА И ПЕВЦИ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 5336 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 12.09.2011 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                  ПЕЯТ, ТА СИ ГЛАВА КИНАТ

image

В България имало около 700 000 алкохолици. Казано другояче, всеки десети българин е ПИЯНИЦА. Лошо! Ама има и по- лошо…

По- лошото е това, че всеки ВТОРИ българин е певец. Пеят тия пусти българи, та си глава кинат. При това повечето от тях само си мислят, че пеят.  Истината е, че те вият, врещят, пищят, ръмжат... Направо тръпки да те побият.

Напоследък ситуацията съвсем се влоши. Отвсякъде кънти някаква музика; където и да отидеш, все някой се дере. Ужас! Стигна се дотам, че като видя пеещ българин, ми иде да му откъсна главата. Или най- малкото да го удуша. Та да спре  най- сетне да вряка.

Резултатите от антропогенетичното проучване на българския народ, извършено наскоро, доказват, че у съвременния българин преобладава тракийският ген. Сигурно е така, защото древните траки са се прочули най- вече с това, че са големи пияници и певци. Виж, футбол не са можели да играят, а техните потомци не могат да го играят и до днес…

Кръвта вода не става. Изглежда, че до края на дните си ще трябва да слушам чалдисани българи, които вият на умряло при всеки удобен случай…

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net



Тагове:   музика,   шоу бизнес,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - ...
12.09.2011 11:23
По-лошо от това, че много хора пеят е, че певци като г- Азис се издигат в култ, че певици с големи цици стават модел за подражание в Чалгария... :))
цитирай
2. apostapostoloff - Тези "музиканти" са
12.09.2011 11:31
истински позор за България.
цитирай
3. magicktarot - Сложна ситуация, мда!
12.09.2011 15:00
Иначе музиката не е лошо нещо, аз я възприемам като всевселенски, общ за всички език... Но не съм се замисляла музиката тип "чалга" какъв раздел е на този език.
цитирай
4. apostapostoloff - Този вид музика попада в раздела
12.09.2011 15:34
"простак- бордюр".

Не мога да разбера обаче, защо всички тук мислят, че съм посветил постинга си на чалгата? Аз визирам забавната, популярната музика, която у нас е 5- 6 класи под нивото на чалгата. Провалите на нашите некадърници в конкурсите на "Евровизията" са достатъчно доказателство за това.

И още: за какво се дерат по различните конкурси тези млади идиоти, като всеки средно интелигентен човек би трябвало да знае, че с поп музика у нас добри пари не се изкарват?! Къде са сега победителите от Мюзик Айдъл и пр. При кривата круша, нали?

Накрая и нещо лично: от малък са занимавам с музика и баба ми винаги ме изпращеше на уроци с прекрасната песничка:

"Музикант къща не храни,
ходи с гащи съдрани."

И не ме апсотрофирайте с "Бийтълс", "Стоунс" и пр. Изключенията само потвърждават правилото!
цитирай
5. анонимен - Апостолов, ти имаш уникално чув...
12.09.2011 17:28
Апостолов, ти имаш уникално чувство за хумор и много ме развеселяваш!
цитирай
6. apostapostoloff - Благодаря за
12.09.2011 17:35
комплимента. Поласкан съм.
цитирай
7. magicktarot - Защо решихме, че става дума за чалга - защото, може би,
12.09.2011 23:41
се споменават и пияндета в текста. Оттам и объркването. Алкохол, пиене и чалга са някак като скачени съдове, май...А всъщност като се напият хората пеят по-скоро ... и аз не знам какво, но май не чалга, нито поп...
цитирай
8. apostapostoloff - Има дори подходяща поговорка за случая:
13.09.2011 03:22
"Рано пил е, рано пее." Майтап бе, Уили.

А иначе, Милчо Леивев е прав: 90 % от цялата музика, сътворена на тзои свят си е чиста проба боклук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3191211
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575