Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.06.2011 04:22 - КРЪСТОСКА МЕЖДУ КУРВА, ЛАЙНО И ИДИОТ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1521 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 26.06.2011 07:52


image

                                                     ЧУКУНДУРИ

„Панорама”, БНТ, Бойко Василев:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, жена ми е болна, мъжът и умря…

 

 

„Референдум”, БНТ, Добрина Чешмежиева:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, мъжът ми е болен, жена му умря…

 

 

„Шоуто на Слави”, bTV, Слави Трифонов:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, гаджето ми е болно, тъпкачът му умря…

 

 

„Нека говорят с Росен Петров”, bTV, Росен Петров:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, жена ми е болна, мъжът и умря…

 

 

„Тази неделя”, bTV, Лора Крумова:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, гаджето ми е болно, мадамата му умря…

 

 

„Неудобните”, Канал 3, Маргарита Михнева:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра, любовникът ми е болен, жена му умря…

 

„Споделено с Камелия”,  TV 7, Камелия Вескова:

 

   - Дъра, дъра, два чадъра, мъжът ми е болен, жена му умря…

 

„На четири очи”, Нова телевизия, Цветанка Ризова:

 

-         Дъра, дъра, два чъдъра, мъжът ми е болен, жена му умря…

 

„Насреща Люба Кулезич”, Нова телевизия, Люба Кулезич:

 

-         Дъра, дъра, два чадъра…

 

И така нататък, и така нататък…

 

(Аристотел: „Телевизията- това са празни приказки на празни хорица, пробутвани на празноглавци. А телевизионните журналисти са кръстоска между курва, лайно и идиот.”)

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

www.SuperAstro.net




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Добре казано!
23.06.2011 09:52
Добре казано!
цитирай
2. apostapostoloff - Как беше на френски
23.06.2011 14:43
мерси?... Благодаря, нали?...
цитирай
3. djem - И много точно казано!
27.06.2011 00:19
Дъра, дъра, два чадъра и т.н.
Точно и то на място!
цитирай
4. apostapostoloff - Чак сега осъзнах, че
27.06.2011 04:59
съм пропуснал да спомена и други досадни дърдорковци- Карбовски, Баджева, Велева...
цитирай
5. gosho568 - Точно така! Сетих се и за Тео Ангелов...
27.06.2011 16:40
Ако в началото тези предавания са привличали някакъв интерес, то вече са банални и тотално изчерпани... Но най-лошото е, че някои от тези предавания ги величаят, че отразяват само истината и въпросните предавания си позволяват да коментират и канят доста от т.нар. "светски", издигайки ги в култ за отвличане на вниманието от сериозните теми.
цитирай
6. apostapostoloff - Истина, ама на куково лято!
27.06.2011 17:40
Още древните са го казали: "Изречената дума е лъжа!" Защото НИКОЙ не може да бъде напълно обективен. Но сте прав- те всичките претендират, че говорят истината, а всъщност ни лъготят като влашки цигани. Казват ни САМО онова, което не би ядосало рекламодателите.
цитирай
7. анонимен - дъра-дъра 1 чадър, моя,
30.06.2011 09:37
защото не гледам телевизия и се отнасям с недоумение и подозрение къмТО гледащите.Подозирам ги в глупост, а както знаете "Глупостта е престъпление".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190649
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575