Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
18.04.2011 04:49 - ДУШАТА МИ Е ГЪРЧ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 1050 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 18.04.2011 04:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                    КЪДЕ ОСТАНА ЕЗИКОЗНАНИЕТО?...

 Вече близо две години ни управляват феноменални хора, титани на мисълта, които отбират от всичко. Като се почне от колективното закупуване на агнешко месо и се стигне до отглеждането на картофи в домашни условия. С тези си невероятни умения те се приближават до идеала на безсмъртната Людмила за всестранно развитата личност.

 

Излиза, че няма от какво да се боим, защото във всяка критична ситуация нашите управници мигом ще ни се притекат на помощ с някой безценен съвет. Е да, ама…

 

Знайно е, че и „бащата на народите” е отбирал от всичко. Бил е революционер, журналист, политик, философ, икономист, пълководец… Освен това обаче той е написал и фундаменталния труд „Марксизмът и въпросите на езикознанието”,  който е една библия на съвременната лингвистика.

 

Ето точно това ми липсва… Езикознанието! Не може ли някой от нашите по- грамотни управници поне една брошура по езикознание да напише? Та да ми оправи самочувствието. Да ме накара да се гордея с моята мила Татковина.

 

Защо да не го сторят?... Трябва само да запретнат ръкави и тутакси ще сътворят един шедьовър на българското езикознание. Уверен съм в това, защото съм сигурен, че  цялата научно- творческа интелигенция от БАН с радост ще им се притече на помощ…

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net

 

 

 

 

 

 



Тагове:   политика,


Гласувай:
3



1. ok3223 - А така де
18.04.2011 07:21
Те това е работа за Боко Маркуча.
Вместо картофи в саксии да отглеждаме,
да четем и се просвещаваме с гениалните съчинения
на днешният наш вожд и гений Боко Б.
Сталин беше незавършил семинарист.
А нашия е ДОКТОР НА НУКИТЕ.
Ако благоволи да напише каквото и да е.
Непременно ще е гениално.
Ще бъде номинирано за Нобелова награда.
Не бива да изпускаме шанса да получи нашата
татковина чрез това негово съчинение
първата Нобелова награда за България.
Да пуснем всенародна подписка с коленопреклонна
молба до нашият учител и вожд д-р Б. Борисов, да благоволи
напише такова съчинение...
И ДА СЕ ОБЕЗСМЪРТИ.
А покрай него и ние, инициаторите.

цитирай
2. apostapostoloff - Не мислите ли, че ще е
18.04.2011 07:28
добре най- напред да създадем общонароден комитет, а след това да организираме подписка? По този повод може да извъртим и няколко митинга...

Ще регистрираме фондация и ще започнем да събираме дарения. А сетне... Лява ръка, десен джоб!
цитирай
3. zahariada - Забрави...
18.04.2011 21:28
...филията с мас.
цитирай
4. apostapostoloff - Не съм, не съм, ама
19.04.2011 05:08
това не е интелектуален труд.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3184686
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575