Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.04.2011 00:46 - ДА ВЪЗРОДИМ ТРУДОВАТА ПОЕЗИЯ
Автор: apostapostoloff Категория: Други   
Прочетен: 2327 Коментари: 15 Гласове:
11

Последна промяна: 11.04.2011 00:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                     ПЕСЕНТА НА МАШИНАТА

 Самолет кара мед.

Карай мед, самолет!

Варна, Русе, Бургас

За газ!

 

 Една творба на

 АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.SuperAstro.net



Тагове:   креативност,   поезия,


Гласувай:
11



1. apostapostoloff - Е те тва е
11.04.2011 01:32
позия! Всичко останало е боза!
цитирай
2. apostapostoloff - обичам боза повече от поезия -в б...
11.04.2011 07:35
анонимен написа:
обичам боза повече от поезия -в бозата има мая, в поезията няма

Е да, ама проф. Вучков много ме цени като поет. Ласкаво за моето творчество се изказа и академик Воробец Сперанский, а той, както знаете, е капацитет от световна класа!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Време е!
11.04.2011 10:26
С кирка, чук, тесла и лом
сърп, коса, мотика, вила -
да превърнем в светъл дом
нашата Родина мила! :-)))))))))))))))
Чу
цитирай
4. apostapostoloff - Браво!
11.04.2011 14:23
Правилно интерпретирате девиза на албанската комунистическа партия: "В едната ръка кирка, а в другата- пушка!"
Забравена е пушката, но нейсе! Запуши го!
цитирай
5. stoian11 - Че ти не си поет - не е беда, - не ...
11.04.2011 14:33

Че ти не си поет - не е беда, -

не са поети твърде много хора;

бедата, драгий, идва от това,

че пишеш и печатиш без умора.

цитирай
6. apostapostoloff - Не е така!
11.04.2011 17:10
Изобщо не печатам! А би трябвало, защото след Вапцаров, Полянов и Пеньо Пенев аз съм най- големият поет на трудовия народ!

Но... Както става толкова често в изкуството, аз ще бъда правилно оценен едва след смъртта ми. И ще заслужа почетно място в Пантеона на българската литература!
цитирай
7. wladimir - Пеньо Пенев
11.04.2011 19:25
Не мечтая

безсмъртие

и пътища леки, а ватенка топла

за зимния ден. - Безсмъртно

нека остане

навеки построеното тук

от мен!

цитирай
8. yotovava - :))))))))))))))))))))))))))
11.04.2011 22:01
Марули, марули, марули
безкрайно зелено поле
и сред полето стои и се пули
едно голямо теле.

Хапни си, теленце, хапни си,
марули и сочна трева,
как искам до тебе да клекна
и като теб да паса..

Трендафил Аказиев - автентично

цитирай
9. apostapostoloff - Виждам, че има
12.04.2011 04:12
много кадърни хора тук. Изобщо, ние сме талантлив народ (похвали ме, усто, защото няма кой друг да ме похвали). Ние сме направо гениални. Гении сме на завистта, клюката и клеветата. Хвала теб, славен български народе!
цитирай
10. liliyanaandreeva - УЧАСТВУВАМ В ИНЦИАТИВАТА ЗА ТРУДОВА ПОЕЗИЯ
12.04.2011 08:22
Свърши ерата технична
в епоха сме екологична -
подменяме пролетариата
с работници по чистотата...
цитирай
11. liliyanaandreeva - УЧАСТВУВАМ В ИНЦИАТИВАТА ЗА ТРУДОВА ПОЕЗИЯ
12.04.2011 08:22
КОСМОГОНИЯ

Върло намразиха Земята –
ще да живеят на Луната;
ще строят секс-гарсониера
на еротичната Венера;
после там на Марса –
банка,пълна с парса,
а на гастро-Юпитер –
ще се мезят с чер хайвер…
Сатурн ще стане колизеум
за писти с формула и алпинеум,
а пък вечния Уран
ще засеят с патладжан;
канят се и на Плутон
да отглеждат гъби “Чемпиньон”…
Ах,кога най-сетне целият катун
ще се пресели на планетата Нептун?...
цитирай
12. liliyanaandreeva - УЧАСТВУВАМ В ИНЦИАТИВАТА ЗА ТРУДОВА ПОЕЗИЯ
12.04.2011 08:23
ПЪРВО ВИЛНЯ…

Първо вилня Великата Инквизиция,
после бесня революционната полиция,
а сега техническата нация
има силиконна “демокрация” –
без камшици,тояги и остени,
а с големи прожекторни антени…
Сеч престъпна,зловеща,незаконна,
телекранна,сателитна,електронна…
Каква е,Господи,ползата,файдата
за толкоз жалко място на софрата,
отнето с жестокости и мародерства,
а наоколо светът мизерства?...
цитирай
13. liliyanaandreeva - Защо изтри коментара ми?
12.04.2011 09:46
Не съм на ниво!
цитирай
14. apostapostoloff - Сте, сте!
12.04.2011 14:20
Нищо не съм трил- помествам всичките ви шедьоври! И аз, и проф. Вучков, и академик Воробец Сперанский високо оценяваме творчеството ви! Дерзайте!
цитирай
15. apostapostoloff - Чудесно!
13.04.2011 11:02
wladimir написа:
Не мечтая

безсмъртие

и пътища леки, а ватенка топла

за зимния ден. - Безсмъртно

нека остане

навеки построеното тук

от мен!



Наистина чудесно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3184724
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575