ГРАДАЦИЯ
Вече 7 години развивам бизнес в Мрежата и през това време куп самовлюбени маниаци и хвалипръцковци не спираха да мe заливат с идиотските си мнения, предложения, наставления и критики. Без да го искам и очаквам от тях, разбира се.
Ситуацията е повече от смешна, защото аз съм този, който разбира от Интернет маркетинг и печели сериозни пари от Мрежата, а гореспоменатите дървени философи не могат и една стотинка да изкарат от бизнеса онлайн, но от тъмно до тъмно преливат от пусто в празно и разтягат локуми по форуми и блогове. И все се мъчат да учат по- учените от тях.
Казано е: „Мненията са най- евтината стока.” Всеки един от нас си има мнение и като че ли е готов да го изсипе веднага върху този, който е склонен да го слуша. Да, но мненията не са критерий в бизнеса. Единственият критерий за функционалността на един комерсиален сайт, са финансовите постъпления от него. Редно е, нашенските главанаци най- сетне да проумеят това. За да не ме занимават повече с простотиите си.
Има обаче и още няколко способа, с които може да се измери ефективността на един комерсиален сайт. Една чудесна възможност ни предлага например чудесният сайт http://website.grader.com.
Неотдавна реших да проверя ефективността на моите два комерсиални сайта
и
Ето до какви заключения стигна анализът на 20. 10. 2009 г.:
“A website grade of 90/100 for www.superastro.net means that of the hundreds of thousands of websites that have previously been evaluated, our algorithm has calculated that this site scores higher than 90% of them in terms of its marketing effectiveness. The algorithm uses a proprietary blend of over 50 different variables, including search engine data, website structure, approximate traffic, site performance, and others.”
“A website grade of 95/100 for www.ludipari.com means that of the hundreds of thousands of websites that have previously been evaluated, our algorithm has calculated that this site scores higher than 95% of them in terms of its marketing effectiveness. The algorithm uses a proprietary blend of over 50 different variables, including search engine data, website structure, approximate traffic, site performance, and others.”
За по- простоватите хорица ще го преведа:
„Градацията 90/100 за www.superastro.net означава, че от стотиците хиляди сайтове, които преди това бяха оценени, нашият алгоритъм изчисли, че маркетинговата ефективност на този сайт е със 90 % по- висока от тази на всички останали сайтове.”
Маркетинговата ефективност на www.ludipari.com пък е с цели 95 % по- висока. Ще го кажа другояче- кратко и ясно: моите сайтове са с близо 100 % по- ефективни от всички останали!
Затова и двата визирани сайта са на първите места в Google при търсене с ключовите думи “астролог” и „пари”. В Интернет бизнеса няма случайни неща…
Та такива ми ти работи… Моите „наставници” трябва всъщност да гледат какво правя и да се учат от мен. Защото иначе стават и смешни, и жалки. И ще си останат все така бедни, незначителни и озлобени…
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ